Gå til innhold

E30 M3 S85 V10


andrem3
 Share

Anbefalte innlegg

Har du malt eller sprayet bilen innvendig og under, og har du gjort det selv? Har du funnet ut mer om passform på dørene, og er du fornøyd med produktet? Kjøpte du skjermene derfra også?

Bilen er lakkert med sprøyte under og innvendig,og jeg har gjort det selv. Passformen på dørene var ok,men ikke like bra som dei orginale dørene,så det blir litt ekstra arbeid for dei som skal lakkere bilen.Skjermene kjøpte jeg av en på bmwccn forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skal prøve å få laget bakrute også, så da blir det vel en handel til på deg..? :wink:

Husker du hva du betalte. Tror jeg har fått pris på ca 2600,- sek, men da er det bare skyveluke på førersiden.

Jeg kjøpte baktrute også med han. Trur jeg betalte ca 3500nkr med bakrute og og skyveluke på begge sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var et gromt bygg. :D Er bakruta i lexan?? Var det side ruter, alle 4 ? Hvor mye veier de dørene dine ca?? Hva tror du bilen din kommer til å veie?

Bakruta og siderutene er i lexan. En dør veier 4kg,men det er uten lexan ruta og dørlås. Håper vekta vil ende en plass i mellom 950kg til 1050kg,MEN vi får se :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...