R Andersen Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Legger ved et bilde av hvordan jeg regner med den kommer til å se ut som når den er ferdig...
The_transporter Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 det der er til å få morgenereksjon av!! på kvelden!! blir nok bra
Harald e30R Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 det der er til å få morgenereksjon av!! på kvelden!!blir nok bra for ikke og snakke om ellers på dagen.. og mens man sover
Kimmit Racing Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Nydelig prosjekt. trenger du stødgørdel så du slipper og sprekke blokka di?så har jeg en liggende med Arp bolter 3000.-
Spiritus Sancti Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 Nydelig prosjekt.trenger du stødgørdel så du slipper og sprekke blokka di?så har jeg en liggende med Arp bolter 3000.- Mener at Tarjei har LIK motor i sin lancer.. Har ikke hørt noe om at den blokka har sprekki ihvertfall..
Kimmit Racing Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 jødahl har tatt noen blokker pga ikke stødgørdel,ppf har tatt noen blokker også jag har også noen schrik kammer til deg om du er sugen.klarer 900hk og pris er 2500.- for begge.er nye
andrem3 Skrevet November 16, 2008 Forfatter Skrevet November 16, 2008 Nydelig prosjekt.trenger du stødgørdel så du slipper og sprekke blokka di?så har jeg en liggende med Arp bolter 3000.- Har lest litt om det problemet med sprekte blokker.Hvordan er stødgørdelen festet? Når trenger du det? 400hk eller mer?
m3racing Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Nydelig prosjekt.trenger du stødgørdel så du slipper og sprekke blokka di?så har jeg en liggende med Arp bolter 3000.- Har lest litt om det problemet med sprekte blokker.Hvordan er stødgørdelen festet? Når trenger du det? 400hk eller mer? Tror ikke du trenger det før du passerer 650hk.Det som er viktig er toppakning,det nytter ikke med noe annet enn pyramideringer for å få det tett.Jeg har forsøkt med mls pakning med og uten lim men det holder ikke.Blokka er nok svakest i sylinderveggen,så trikset er å ikke ha større borr en 93,4. Skal du bruke pyramideringer så ikke bruk de som PPF selger,de er bare til engangsbruk.De må ha den skarpe forhøyningen på midten,ikke på siden.
andrem3 Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Skrevet Desember 1, 2008 Nydelig prosjekt.trenger du stødgørdel så du slipper og sprekke blokka di?så har jeg en liggende med Arp bolter 3000.- Har lest litt om det problemet med sprekte blokker.Hvordan er stødgørdelen festet? Når trenger du det? 400hk eller mer? Tror ikke du trenger det før du passerer 650hk.Det som er viktig er toppakning,det nytter ikke med noe annet enn pyramideringer for å få det tett.Jeg har forsøkt med mls pakning med og uten lim men det holder ikke.Blokka er nok svakest i sylinderveggen,så trikset er å ikke ha større borr en 93,4. Skal du bruke pyramideringer så ikke bruk de som PPF selger,de er bare til engangsbruk.De må ha den skarpe forhøyningen på midten,ikke på siden. Ok.Jeg satser på 500-600hk,så da bør det gå bra .Har no montert pianotråd og orginal pakning. Borr er jeg usikker på,det må jeg sjekke opp.
Espen M33 Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Legger ved et bilde av hvordan jeg regner med den kommer til å se ut som når den er ferdig... Mest av alt så fikk jeg lyst på en Altbier når jeg så det bildet der. Så i måte er det greit at jeg skal til Tyskland på torsdag
andrem3 Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Skrevet Desember 20, 2008 Noen oppdateringer.Har fått bilen tilbake fra lakkering. Har montert litt diverse. Venter på svinghjulet,så jeg får montere inn motoren.
Spiritus Sancti Skrevet Desember 20, 2008 Skrevet Desember 20, 2008 Ser bra ut. Dette blir faen meg strøkent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå