Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nydelig prosjekt.

trenger du stødgørdel så du slipper og sprekke blokka di?så har jeg en liggende med Arp bolter 3000.-

Mener at Tarjei har LIK motor i sin lancer.. Har ikke hørt noe om at den blokka har sprekki ihvertfall..

Skrevet
Nydelig prosjekt.

trenger du stødgørdel så du slipper og sprekke blokka di?så har jeg en liggende med Arp bolter 3000.-

Har lest litt om det problemet med sprekte blokker.Hvordan er stødgørdelen festet? Når trenger du det? 400hk eller mer?

• 2 weeks later...
Skrevet
Nydelig prosjekt.

Har lest litt om det problemet med sprekte blokker.Hvordan er stødgørdelen festet? Når trenger du det? 400hk eller mer?

Tror ikke du trenger det før du passerer 650hk.Det som er viktig er toppakning,det nytter ikke med noe annet enn pyramideringer for å få det tett.Jeg har forsøkt med mls pakning med og uten lim men det holder ikke.Blokka er nok svakest i sylinderveggen,så trikset er å ikke ha større borr en 93,4. Skal du bruke pyramideringer så ikke bruk de som PPF selger,de er bare til engangsbruk.De må ha den skarpe forhøyningen på midten,ikke på siden.

Skrevet
Nydelig prosjekt.

Tror ikke du trenger det før du passerer 650hk.Det som er viktig er toppakning,det nytter ikke med noe annet enn pyramideringer for å få det tett.Jeg har forsøkt med mls pakning med og uten lim men det holder ikke.Blokka er nok svakest i sylinderveggen,så trikset er å ikke ha større borr en 93,4. Skal du bruke pyramideringer så ikke bruk de som PPF selger,de er bare til engangsbruk.De må ha den skarpe forhøyningen på midten,ikke på siden.

Ok.Jeg satser på 500-600hk,så da bør det gå bra :shock: .Har no montert pianotråd og orginal pakning. Borr er jeg usikker på,det må jeg sjekke opp.

Skrevet
Legger ved et bilde av hvordan jeg regner med den kommer til å se ut som når den er ferdig... :wink:

mg5tbbf689x5cqfeibhb.jpg

Mest av alt så fikk jeg lyst på en Altbier når jeg så det bildet der. Så i måte er det greit at jeg skal til Tyskland på torsdag :D

• 3 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...