andrem3 Skrevet November 3, 2011 Forfatter Skrevet November 3, 2011 Sattan, liker planene dine:) hva er målet med denne da, raske rundetider? Skal du kjøre i bmw cupen? Skal kjøre bmw cupen ja,men om det blir så raske rundetider gjenstår å se .
andrem3 Skrevet November 3, 2011 Forfatter Skrevet November 3, 2011 Veit fortsatt om s85 tilsalgs He,he frister Men uansett så blir motor slik den er til etter neste sesong,så får vi se.
T. Thøgersen Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 Lekker farge, felger og riktig motorvalg!
hylle Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 kult bygge. driver med samme selv. bare lurer på hvilken dynamo du bruker. den org går i vangen med 300mm type 5 festene mine hvertfall. noen tips?mvh Jeg tror det ble levert forskjellige dynamoer på s62, er litt avhengig av årstall.
thorbis Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 kult bygge. driver med samme selv. bare lurer på hvilken dynamo du bruker. den org går i vangen med 300mm type 5 festene mine hvertfall. noen tips?mvh Jeg tror det ble levert forskjellige dynamoer på s62, er litt avhengig av årstall. ja min passa fint den hehe
hylle Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 kult bygge. driver med samme selv. bare lurer på hvilken dynamo du bruker. den org går i vangen med 300mm type 5 festene mine hvertfall. noen tips?mvh Jeg tror det ble levert forskjellige dynamoer på s62, er litt avhengig av årstall. ja min passa fint den hehe sånn det skal være det!
SSM Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 Hvis du skrur av clutchpumpa, åpner lufteskruen, presser stempelet helt inn, lukker skruen, lar pumpa fylle seg med veske og gjentar noen ganger husk å hold luftenippelen oppover;) Eller bare ta en slange fra luftenippelen på bremsekaliperen og bort til nippelen på clutchpompa og trykke et par ganger på bremsen så er det luftet. Tar 5min.
JulianS Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 Også får du kanskje (eller kanskje ikke) veskevandring i hovedpumpa og angrer etterpå
andrem3 Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Skrevet Desember 7, 2011 Klarte ikke å vente så no er s62 motoren solgt og ny på vei
Mikael-B Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 rekker du i det hele tatt å kjøre med motorene dine før du selger de igjen?
andrem3 Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Skrevet Desember 7, 2011 rekker du i det hele tatt å kjøre med motorene dine før du selger de igjen? He,he. Kjørte vel kanskje 2km med denne motoren i. Slik blir det når man liker bedre å skru en å kjøre
andrem3 Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Skrevet Desember 7, 2011 Blir det V10? Blir V10 ja,med smg kasse
Kristian Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Blir det V10? Blir V10 ja,med smg kasse omg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå