Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sattan, liker planene dine:) hva er målet med denne da, raske rundetider? Skal du kjøre i bmw cupen?

Skal kjøre bmw cupen ja,men om det blir så raske rundetider gjenstår å se :) .

• 2 weeks later...
Skrevet
kult bygge. driver med samme selv. bare lurer på hvilken dynamo du bruker. den org går i vangen med 300mm type 5 festene mine hvertfall. noen tips?

mvh

Jeg tror det ble levert forskjellige dynamoer på s62, er litt avhengig av årstall.

Skrevet
kult bygge. driver med samme selv. bare lurer på hvilken dynamo du bruker. den org går i vangen med 300mm type 5 festene mine hvertfall. noen tips?

mvh

Jeg tror det ble levert forskjellige dynamoer på s62, er litt avhengig av årstall.

ja min passa fint den hehe

Skrevet

mvh

ja min passa fint den hehe

[-o<

sånn det skal være det!

Skrevet
Hvis du skrur av clutchpumpa, åpner lufteskruen, presser stempelet helt inn, lukker skruen, lar pumpa fylle seg med veske og gjentar noen ganger :) husk å hold luftenippelen oppover;)

Eller bare ta en slange fra luftenippelen på bremsekaliperen og bort til nippelen på clutchpompa og trykke et par ganger på bremsen så er det luftet. Tar 5min.

• 4 weeks later...
Skrevet
rekker du i det hele tatt å kjøre med motorene dine før du selger de igjen?

He,he. Kjørte vel kanskje 2km med denne motoren i. Slik blir det når man liker bedre å skru en å kjøre :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...