Gå til innhold

E30 M3 S85 V10


andrem3
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Skal til å starte med det elektriske på motoren og i den forbindelse så mangler jeg en g-kraft sensor (se bilde,det er den til høgre). Problemet er at jeg ikke finner den på gs sine sider. Er det noen så kan hjelpe meg å finne den,så hadde vært supert. :D

gforce_sensor.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til å starte med det elektriske på motoren og i den forbindelse så mangler jeg en g-kraft sensor (se bilde,det er den til høgre). Problemet er at jeg ikke finner den på gs sine sider. Er det noen så kan hjelpe meg å finne den,så hadde vært supert. :D

[ Bilde ]

Delenummer eller plassering i ETK du er ute etter?

http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... 322725190W

Det er i alle fall del 10 på dette bildet.

I følge REALOEM.COM er det flere delenummer som kan benyttes (om du vil handle brukt):

10 Speed sensor 1 05/2008 34522282777 $667.86

10 Speed sensor 1 05/2008 34526762769 $556.54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Har heise klosser på topp lagra ? Hvordan dempere og fjør oppsett skal du kjøre ?

Har du fått denne ecuen også flascha ?

Hva er planen med el anlegg og få kassa til å funke ?

Ja,den blei så lav uten klosser. Kjører no med kw variant 2.Har lyst til å bytte til Intrax,men har veldig lite peiling på hvilket oppsett som er bra. Så tips hadde vært kjekt :D

Skal få ecu flasha ja. Har ikke mottat koblings skjema fra tyskern enda,så har ikke helt 100% kontroll enda på hva som skal til. Men han har sagt at det ikke skal være noe problem å få det til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...