Gå til innhold

E30 M3 S85 V10


andrem3
 Share

Anbefalte innlegg

hva med å ta å velge grunn farge i vanlig grå, blå, grønn, eller noe å bare blande inn noe litt ekstra i den? feks grå med litt grønt eller noe. da får man noe litt spesielt men ganske vanlig. og vill jo ikke flash'e noe sinnsykt heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til å velge farge,men er usikker.Er det noen her som har et tips.Vil ha en farge som ikke mange har og det skal ikke vere en knall farge

Jeg ville hatt den svart, men skal du bytte så har jeg noen personlige forslag =)

"TSracing-lilla", tror denne kunne blitt rå på E30, ikke sett mange E30'r med så lys lilla farge;

102-0266_IMG.JPG

Lilla, veldig fin på E30, ikke mange som har;

IMG_8608.jpg

Mørkegrønn, denne fargen syntes jeg er VELDIG pen på E30, ikke mange som har;

Mito2.jpg

Mørkegrå, er jo noen som har det, men kler bilen veldig bra, to farger;

Bilde_484.jpg

22.jpg

10.jpg

Hvit er også tøft på E30, ikke så mange i Norge av de;

dsc_0641.jpg

Er jo mange som har rød, sølvgrå og blå osv. så da syntes at de jeg har nevnt er gode alternativer :wink: Ta gjerne kontakt på MSN for bilder :) Har nesten 2500 E30 bilder på dataen, kategorisert :) Kjenner mappa som min egen lomme :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det.Har du bilde av en i british racing green :D

Tarjei Christiansens E30 (www.SSperformance.com) er jo britsh racing green, faktisk jeg som har tatt bildene på denne siden, alle untatt det i fart;

http://www.ssperformance.no/e30.htm

e30_2.jpg

Har flere bilder av den grønne jeg posta, ligner vel ganske på "BRG" hvis ikke det er det det er da :? Men som jeg sa, er ikke så mange grønne E30'r =)

Her er en sedan med en farge som ligner på BRG;

543636.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Rått prosjekt, eg trur eg ville beholdt den orginale fargen og motorsport hjula, bilen var rå den gang eg satt på med den, med M5 motor, mangen år sia det :oops:

Har solgt motorsport hjula :D ,så det blir nok bbs hjula til banehjul. Og noen andre hjul til søndags kjøring :D

Men fargen klare ej ikkje å bestemme. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...