Espen|3k Skrevet November 29, 2005 Skrevet November 29, 2005 sånn jeg ha vil:D:D:D:d Hehe, flere det går litt rundt for når de ser E30 M3'r?
Bimmerlars Skrevet November 29, 2005 Skrevet November 29, 2005 Drømmer om akkurat et prosjekt som dette selv!!! Noen her har kanskje sett motoroppsette jeg satt opp på teknisk? M3 med S14 turbo, er RÅTT!
andrem3 Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Skrevet Desember 1, 2005 Skal til å velge farge,men er usikker.Er det noen her som har et tips.Vil ha en farge som ikke mange har og det skal ikke vere en knall farge
Ole-P Skrevet Desember 1, 2005 Skrevet Desember 1, 2005 hva med å ta å velge grunn farge i vanlig grå, blå, grønn, eller noe å bare blande inn noe litt ekstra i den? feks grå med litt grønt eller noe. da får man noe litt spesielt men ganske vanlig. og vill jo ikke flash'e noe sinnsykt heller?
Espen|3k Skrevet Desember 1, 2005 Skrevet Desember 1, 2005 Skal til å velge farge,men er usikker.Er det noen her som har et tips.Vil ha en farge som ikke mange har og det skal ikke vere en knall farge Jeg ville hatt den svart, men skal du bytte så har jeg noen personlige forslag =) "TSracing-lilla", tror denne kunne blitt rå på E30, ikke sett mange E30'r med så lys lilla farge; Lilla, veldig fin på E30, ikke mange som har; Mørkegrønn, denne fargen syntes jeg er VELDIG pen på E30, ikke mange som har; Mørkegrå, er jo noen som har det, men kler bilen veldig bra, to farger; Hvit er også tøft på E30, ikke så mange i Norge av de; Er jo mange som har rød, sølvgrå og blå osv. så da syntes at de jeg har nevnt er gode alternativer Ta gjerne kontakt på MSN for bilder Har nesten 2500 E30 bilder på dataen, kategorisert Kjenner mappa som min egen lomme
andrem3 Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Skrevet Desember 1, 2005 Takker for det.Har du bilde av en i british racing green
Espen|3k Skrevet Desember 1, 2005 Skrevet Desember 1, 2005 Takker for det.Har du bilde av en i british racing green Tarjei Christiansens E30 (www.SSperformance.com) er jo britsh racing green, faktisk jeg som har tatt bildene på denne siden, alle untatt det i fart; http://www.ssperformance.no/e30.htm Har flere bilder av den grønne jeg posta, ligner vel ganske på "BRG" hvis ikke det er det det er da Men som jeg sa, er ikke så mange grønne E30'r =) Her er en sedan med en farge som ligner på BRG;
andrem3 Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Skrevet Desember 1, 2005 Er vansklig ja.Må vel gå i tenkeboksa
Espen|3k Skrevet Desember 1, 2005 Skrevet Desember 1, 2005 Er vansklig ja.Må vel gå i tenkeboksa Likte du noen av de andre jeg postet da? Hvem er favorittene?
andrem3 Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Skrevet Desember 1, 2005 Trur det står mellom en sølv.sort eller grønnfarge
R Andersen Skrevet Desember 1, 2005 Skrevet Desember 1, 2005 Trur det står mellom en sølv.sort eller grønnfarge BRG har jeg alltid likt. syntes du skal prøve den.. tror det blir veldig bra på bilen din!
Larslol Skrevet Desember 1, 2005 Skrevet Desember 1, 2005 utrolig fett projekt. lykke til videre..... og si ifra hvis du kommer over en bil til meg
Dr_S Skrevet Desember 12, 2005 Skrevet Desember 12, 2005 http://i6.photobucket.com/albums/y228/E ... G_8608.jpg Denne er vel ikke lilla, men technoviolet?
Viko Skrevet Desember 12, 2005 Skrevet Desember 12, 2005 Rått prosjekt, eg trur eg ville beholdt den orginale fargen og motorsport hjula, bilen var rå den gang eg satt på med den, med M5 motor, mangen år sia det
andrem3 Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Skrevet Desember 12, 2005 Rått prosjekt, eg trur eg ville beholdt den orginale fargen og motorsport hjula, bilen var rå den gang eg satt på med den, med M5 motor, mangen år sia det Har solgt motorsport hjula ,så det blir nok bbs hjula til banehjul. Og noen andre hjul til søndags kjøring Men fargen klare ej ikkje å bestemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå