Viko Skrevet Desember 12, 2005 Skrevet Desember 12, 2005 Rått prosjekt, eg trur eg ville beholdt den orginale fargen og motorsport hjula, bilen var rå den gang eg satt på med den, med M5 motor, mangen år sia det Har solgt motorsport hjula
K Landre Skrevet Desember 12, 2005 Skrevet Desember 12, 2005 Diebels Alt fargen, med tilhørende dekalier hadde jo gjort seg da..
andrem3 Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Skrevet Desember 12, 2005 Diebels Alt fargen, med tilhørende dekalier hadde jo gjort seg da.. Det hadde det ja Er det noen som vet om det er mulig å kjøpe dekalier til diebels alt m3?
R Andersen Skrevet Desember 13, 2005 Skrevet Desember 13, 2005 sikkert ikke så lett å få tak i dekor fra den bilen. hør med firmaer som leverer dekor til biler, kanskje de kan få lagd det hvis du har bra bilder av DTM-bilen som de kan herme etter.
K Landre Skrevet Desember 13, 2005 Skrevet Desember 13, 2005 De må vel kunne finnes en eller annen plass i Tyskland, eks. firmaet Diebels alt har maler til disse klistemerkene da( litt tvilsom, men allikvel ). Det måtte jo være et eller annet firma i Tyskland som leverte klistremerkene til disse bilene.
Espen|3k Skrevet Desember 13, 2005 Skrevet Desember 13, 2005 Jeg prøvde å søke her i går, men fant ikke noe for Kjell Rune skrev nemlig på forumet her en gang hvem som lagde dekoret til warsteineren han hadde. For er jo mulig de kan lage diebels og, eller har tilgang på det eller no...
andrem3 Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Skrevet Desember 13, 2005 Jeg prøvde å søke her i går, men fant ikke noe for Kjell Rune skrev nemlig på forumet her en gang hvem som lagde dekoret til warsteineren han hadde. For er jo mulig de kan lage diebels og, eller har tilgang på det eller no... Takk for all hjelp Kunne no hørt med Kjell Rune
BalleKnalle Skrevet Desember 13, 2005 Skrevet Desember 13, 2005 Er jo bare å høre med et firma som lager skilt/reklame o.l de har jo utstyr til å lage store selvklebende merker så lenge du har bilder av det du skal ha..
Espen M33 Skrevet Desember 13, 2005 Skrevet Desember 13, 2005 Jeg prøvde å søke her i går, men fant ikke noe for Kjell Rune skrev nemlig på forumet her en gang hvem som lagde dekoret til warsteineren han hadde. For er jo mulig de kan lage diebels og, eller har tilgang på det eller no... Takk for all hjelp Kunne no hørt med Kjell Rune Skjønner ikke hvorfor dere tror Kjell Rune skal vite absolutt alt om den bilen. Det er jo ikke han som har bygd den!!Reklamedekalene ble laget av et reklamebyrå i Skien. Jeg kan godt lete fram det Bilsportbladet hvor det var reportasje om bilen da han som bygde den eide den om det er interesant å vite hvilket reklamebyrå det var. har det liggende i arkivet...
andrem3 Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Skrevet Desember 13, 2005 denne blåfargen er jo ganske nice Det var den.Syns den sølvgrå også e fin(helge vik sin).
Espen|3k Skrevet Desember 13, 2005 Skrevet Desember 13, 2005 Skjønner ikke hvorfor dere tror Kjell Rune skal vite absolutt alt om den bilen. Det er jo ikke han som har bygd den!!Reklamedekalene ble laget av et reklamebyrå i Skien. Jeg kan godt lete fram det Bilsportbladet hvor det var reportasje om bilen da han som bygde den eide den om det er interesant å vite hvilket reklamebyrå det var. har det liggende i arkivet... Jeg tror ikke noenting jeg, jeg husker han skrev det... Ikke meninga å få alle til å mase på han da...
TOREBMW Skrevet Desember 16, 2005 Skrevet Desember 16, 2005 Her er et bilde av diffen,er ikke helt ferdig(litt dårli bilde ) hvor kjøpte du dekslet til diffen din det store,,er det det samme som står på z3 mroadster?kosta kvanta?
andrem3 Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Skrevet Desember 16, 2005 Her er et bilde av diffen,er ikke helt ferdig(litt dårli bilde ) hvor kjøpte du dekslet til diffen din det store,,er det det samme som står på z3 mroadster?kosta kvanta? Kjøpte det på gs Kosta ca 1200 Det er dekselet til z3 mroadster
TOREBMW Skrevet Desember 16, 2005 Skrevet Desember 16, 2005 takk det var det jeg trodde:) men kjøper ikke av gs lenger dem har vist at dem er dyrere på deler en orginalt på mange ting så dem har jeg slutta å bruke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå