Gå til innhold

E30 M3 S85 V10


andrem3
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg prøvde å søke her i går, men fant ikke noe for Kjell Rune skrev nemlig på forumet her en gang hvem som lagde dekoret til warsteineren han hadde. For er jo mulig de kan lage diebels og, eller har tilgang på det eller no...

Takk for all hjelp :D

Kunne no hørt med Kjell Rune :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å søke her i går, men fant ikke noe for Kjell Rune skrev nemlig på forumet her en gang hvem som lagde dekoret til warsteineren han hadde. For er jo mulig de kan lage diebels og, eller har tilgang på det eller no...

Takk for all hjelp :D

Kunne no hørt med Kjell Rune :D

Skjønner ikke hvorfor dere tror Kjell Rune skal vite absolutt alt om den bilen. Det er jo ikke han som har bygd den!!

Reklamedekalene ble laget av et reklamebyrå i Skien. Jeg kan godt lete fram det Bilsportbladet hvor det var reportasje om bilen da han som bygde den eide den om det er interesant å vite hvilket reklamebyrå det var. har det liggende i arkivet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor dere tror Kjell Rune skal vite absolutt alt om den bilen. Det er jo ikke han som har bygd den!!

Reklamedekalene ble laget av et reklamebyrå i Skien. Jeg kan godt lete fram det Bilsportbladet hvor det var reportasje om bilen da han som bygde den eide den om det er interesant å vite hvilket reklamebyrå det var. har det liggende i arkivet...

Jeg tror ikke noenting jeg, jeg husker han skrev det... Ikke meninga å få alle til å mase på han da... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...