andrem3 Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Skrevet Desember 31, 2005 Her er noen små oppdateringer Har nå laget downpipen fra turboen,senka motoren 1cm,laga motorfester i alu,bygget om tårnstiveren++++
K Landre Skrevet Desember 31, 2005 Skrevet Desember 31, 2005 Rått! dette bare er og blir et konge prosjekt..
andrem3 Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Skrevet Desember 31, 2005 Rått! dette bare er og blir et konge prosjekt.. He,He.Takker Gler meg til alt blir lakket osv,da blir alt så masse bedre
R Andersen Skrevet Januar 1, 2006 Skrevet Januar 1, 2006 hvordan blir det med alu-motorfester? blir ikke for stivt?
andrem3 Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Skrevet Januar 1, 2006 hvordan blir det med alu-motorfester? blir ikke for stivt? Har noen kamerater så kjører med alu feste Trur det skal gå bra,må feste girkassa også på den måten.
HenrikE30+ Skrevet Januar 3, 2006 Skrevet Januar 3, 2006 Andrè! Husk nå på for Guds skyld å kompensere den lavere motoren med å shimse opp mellomakslingen! Det er ikke helt topp om den har feil vinkel for å si det slik... Ellers begynner dette å se MEGET bra ut! I neste uke har jeg fått hjem de nye delene fra Muzzi også Så da er det bare å begynne å montere gromdeler for oss begge...
R Andersen Skrevet Januar 3, 2006 Skrevet Januar 3, 2006 I neste uke har jeg fått hjem de nye delene fra Muzzi også Så da er det bare å begynne å montere gromdeler for oss begge... får jeg spørre om vilke deler dere har bestillt?
HenrikE30+ Skrevet Januar 3, 2006 Skrevet Januar 3, 2006 Andrè har allerede fått disse: (det har jeg òg...). I neste uke vil han få disse: (så òg jeg ) I tillegg skal jeg hente flg. deler: (3 sett) To komplette bakstillinger med uniball opplagring... Mer småsnacks... Pluss litt andre ting også Har vel bestilt deler nok til å fylle opp den stakkars Touringen jeg har kjøpt tenker jeg...
R Andersen Skrevet Januar 3, 2006 Skrevet Januar 3, 2006 dette så bra og int ut!! hva kostet den komplette bakstillingen? dere skulle ha sagt ifra!! jeg vil også ha!
andrem3 Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Skrevet Januar 3, 2006 ÅÅÅÅÅ,,gromdeler!!! Gler meg til neste uke:D Foresten et bra tips du ga meg angående mellomakslingen
andrem3 Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Skrevet Januar 3, 2006 dette så bra og int ut!!hva kostet den komplette bakstillingen? dere skulle ha sagt ifra!! jeg vil også ha! He,he.Trur den kom på rundt 8000
Espen|3k Skrevet Januar 24, 2006 Skrevet Januar 24, 2006 Skjera Gleder meg no vannvittig til å se mer av detta ass hehe, for ikke å snakke om bilen når den er ferdig Bestemt deg for farge/dekor på bilen eller? Mvh. Espen aka masete M3 gutt
andrem3 Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Skrevet Januar 25, 2006 Skjera Gleder meg no vannvittig til å se mer av detta ass hehe, for ikke å snakke om bilen når den er ferdig Bestemt deg for farge/dekor på bilen eller? Mvh. Espen aka masete M3 gutt He,he.Akkurat no så skjer det veldig lite,pga at jeg er i romania på jobb .Men på søndag er jeg hjemme igjen. Har ikke bestemt meg for farge enda,men skulle gjerne vist fargekoden på diebels m3`en.
K Landre Skrevet Februar 1, 2006 Skrevet Februar 1, 2006 Hei! Jeg har nå sendt en mail til et tysk firma me navn kk-automobile. De har en Diebels Alt lakkert E30 M3 som de bruker i løp den dag i dag. Så jeg sendte rett og slett en mail til de og spurte om de hadde lakk kodene til denne fargen, så nå får vi se om det kommer noe svar fra de om de nærmeste dagene da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå