Gå til innhold

Jeg skal bli statsminister tror jeg!

Señorita86
 Share

Anbefalte innlegg

Hvorfor ikke heller satse på å bli kongelig? Mette-Marit og Ari klarte det. Og dessuten, de har mange BMWer i garasjen å velge i mellom.

Nah, nå er det vel ikke så mange kongelige å velge mellom lenger da... Hvis Sonja eller Mette-Marit gølver er det jo en liten mulighet, men har mer lyst til å sitte 4 år på Stortinget og få ned alt som er av bilavgifter og høye bensinpriser enn å stå på slottsbalkongen og glise hver eneste 17. mai :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :lol: Men tror du det hadde vært noe lurt da? Min 17. mai hadde antakelig sett slik ut da:

* Stå hele formiddagen og vinke fra balkongen

* Når vinkingen endelig er ferdig, er jeg dritlei og tvinger kongen til å la meg ta en tur i en av BMWene for å få humøret opp på topp igjen

* Kongen sier ja, og jeg går og henter en smellvakker bimmer i garasjen

* På grunn av dagens vinking er jeg helt ødelagt i håndleddene (har jo selvfølgelig bytta på hvilken hånd jeg vinker med for å ikke få kronisk betennelse i det ene), så det blir kluss med både giring og styring.

* Dagen ender med at et stk BMW blir totalvrak fordi sjåføren har slitt ut håndleddene på vinking til alle Oslos skolebarn før hun satte seg i bilen for å ta en tur, og derfor ikke hadde mer krefter til å holde bilen på veien

Noe sånt vil ikke jeg ha på samvittigheten, så jeg går for statsminister :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jo både politikken og kongehuset mye til felles når det gjelder suksesjon av familiemedlemmer. Så det er vel det samme hvor man satser på å komme inn.

* På grunn av dagens vinking er jeg helt ødelagt i håndleddene (har jo selvfølgelig bytta på hvilken hånd jeg vinker med for å ikke få kronisk betennelse i det ene), så det blir kluss med både giring og styring.

* Dagen ender med at et stk BMW blir totalvrak fordi sjåføren har slitt ut håndleddene på vinking til alle Oslos skolebarn før hun satte seg i bilen for å ta en tur, og derfor ikke hadde mer krefter til å holde bilen på veien

Dessuten, du vinker bare med høyrehånda, og siden du har automatgir trenger du bare ei hånd, hva? Kongelige kan ikke gire selv vettu :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan er en så diger bil på norsk glatte veier a? Må da være voldsomt vanskelig å ratte og man evt får en sladd? Flåte.. Men kunne godt ha tatt en jeg, selv om garasjen hadde blitt noen kvadratmeter for liten. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bensinforbruket er omkring 2,5 liter per mil ved bykjøring

Håper han finner ut at bensina er altfor dyr nå så han setter ned prisene!! :twisted:

HEhe, den dagen statsministeren betaler bensina selv på den bilen der, lover jeg, den dagen skal jeg kjøpe meg samme bil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...