Señorita86 Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Grunnen er denne: http://www.dn.no/dnBil/article618740.ece Heldiggrisen! Jeg vil også ha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 SWEEEEEEEEEEET! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Hvorfor ikke heller satse på å bli kongelig? Mette-Marit og Ari klarte det. Og dessuten, de har mange BMWer i garasjen å velge i mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Grunnen er denne:http://www.dn.no/dnBil/article618740.ece Heldiggrisen! Jeg vil også ha... ...då er det vell berre å søke på den ledige stillinga som statsminister då?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Tja, funker vel akkurat nok til å komme seg til jobben og tilbake denne her Skulle vel kanskje søkt om privatavtale med Shell samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Hvorfor ikke heller satse på å bli kongelig? Mette-Marit og Ari klarte det. Og dessuten, de har mange BMWer i garasjen å velge i mellom. Nah, nå er det vel ikke så mange kongelige å velge mellom lenger da... Hvis Sonja eller Mette-Marit gølver er det jo en liten mulighet, men har mer lyst til å sitte 4 år på Stortinget og få ned alt som er av bilavgifter og høye bensinpriser enn å stå på slottsbalkongen og glise hver eneste 17. mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 ...du hadde sikkert vore FLOTT på balkongen til Harald med sovesveisen sin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Haha Men tror du det hadde vært noe lurt da? Min 17. mai hadde antakelig sett slik ut da: * Stå hele formiddagen og vinke fra balkongen * Når vinkingen endelig er ferdig, er jeg dritlei og tvinger kongen til å la meg ta en tur i en av BMWene for å få humøret opp på topp igjen * Kongen sier ja, og jeg går og henter en smellvakker bimmer i garasjen * På grunn av dagens vinking er jeg helt ødelagt i håndleddene (har jo selvfølgelig bytta på hvilken hånd jeg vinker med for å ikke få kronisk betennelse i det ene), så det blir kluss med både giring og styring. * Dagen ender med at et stk BMW blir totalvrak fordi sjåføren har slitt ut håndleddene på vinking til alle Oslos skolebarn før hun satte seg i bilen for å ta en tur, og derfor ikke hadde mer krefter til å holde bilen på veien Noe sånt vil ikke jeg ha på samvittigheten, så jeg går for statsminister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 ...megabra! OK, still liste og du har stemma mi!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Nå har jo både politikken og kongehuset mye til felles når det gjelder suksesjon av familiemedlemmer. Så det er vel det samme hvor man satser på å komme inn. * På grunn av dagens vinking er jeg helt ødelagt i håndleddene (har jo selvfølgelig bytta på hvilken hånd jeg vinker med for å ikke få kronisk betennelse i det ene), så det blir kluss med både giring og styring.* Dagen ender med at et stk BMW blir totalvrak fordi sjåføren har slitt ut håndleddene på vinking til alle Oslos skolebarn før hun satte seg i bilen for å ta en tur, og derfor ikke hadde mer krefter til å holde bilen på veien Dessuten, du vinker bare med høyrehånda, og siden du har automatgir trenger du bare ei hånd, hva? Kongelige kan ikke gire selv vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Men hvordan er en så diger bil på norsk glatte veier a? Må da være voldsomt vanskelig å ratte og man evt får en sladd? Flåte.. Men kunne godt ha tatt en jeg, selv om garasjen hadde blitt noen kvadratmeter for liten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Bensinforbruket er omkring 2,5 liter per mil ved bykjøring Håper han finner ut at bensina er altfor dyr nå så han setter ned prisene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 hen tjener vell nok til at han har råd til bensinen men syntes dem kunna ha gitt han en bil som brukte mere bensin, feks 5 liter på pen kjøring eller noe? da hadde nok bensin prisene antageig synket litt hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Bensinforbruket er omkring 2,5 liter per mil ved bykjøring Håper han finner ut at bensina er altfor dyr nå så han setter ned prisene!! HEhe, den dagen statsministeren betaler bensina selv på den bilen der, lover jeg, den dagen skal jeg kjøpe meg samme bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E46 M3 CSL Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 "BMW 760 Li B7 High Security" da jeg leste dette fikk jeg asosiasjoner til Alpina. De har jo en bil som heter B7. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå