jarli Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 jeg holder på å demontere en 323i 84 mod.. Dersom noen trenger deler kan dere sende PM eller bare poste her.. Er ikke så mye "spesielle deler" igjen, mn jeg har et m-tech1 sideskjørt, m-tech baklukespoiler, 15" mim-felger.. Jeg har også linselykter og strøken frontrute med "solskjerm".. Ellers har jeg alt av orginaldeler som er på en e30 323i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 har du mtec front?skulle også hatt skjermen foran på førersidenn vis de er hel.. er en bulk på min . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2005 har du mtec front?skulle også hatt skjermen foran på førersidenn vis de er hel.. er en bulk på min . Har en m-tech 1 front...Mn den er knekt, så den kommer jeg til å kaste.. Skjermen på førersiden er ok..Men blinklyset er malplassert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 hva mener du med at blinklyset er malplassert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2005 hva mener du med at blinklyset er malplassert?Det er plassert litt for høyt i forhold til slik det egentlig skal være.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
9co Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 jeg trenger panser venstre forskjerm lykter venstre dør frontfanger??? har du noe av dette....??? mvh: 9co Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2005 jeg trenger panser venstre forskjerm lykter venstre dør frontfanger??? har du noe av dette....???mvh: 9co Jeg har alt av dette Kom med et bud..Lyktene er jeg ikke såå interessert i å selge,siden det er linselys,mn du kan jo gi et bud på dem også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C_West Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 jeg trenger panser venstre forskjerm lykter venstre dør frontfanger??? har du noe av dette....???mvh: 9co Faen jeg vil også ha døra. Byr 700 for den. BTW Hvor er karmøy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eehgil Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 er muligens intresert i felgene, hvor mye skal du ha for de ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kikka Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 Skulle hatt bremsekraft forsterkeren... Pris?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet November 30, 2005 Forfatter Share Skrevet November 30, 2005 Skulle hatt bremsekraft forsterkeren... Pris?? 900 kr..Eller halv pris av "GS pris" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kikka Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Tar den for 600kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 sjekk pm kikka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MpA Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 side kjørt og bakfanger til mtech 1?? hvor mye 1500? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2006 side kjørt og bakfanger til mtech 1?? hvor mye 1500? Bakfangeren er solgt og skjørtene har jeg bare ett av Men jeg har en bakfanger som ligner..Se bildene i den andre salgsannonsen min nedenfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå