Gå til innhold

Ønsker og kjøpe e 36 motor 325 UTEN VANOS

Ettertenning
 Share

Anbefalte innlegg

Har du forresten mulighet og møte meg ved ferga? ferga til stord\bergen\haugesund ikkje den til karmøy

Bilder?

Kan nok få til noe på lørdag. Hvor i all verden går den fergen fra? Jeg har aldri tatt den :oops:

Bilder har jeg ikke tatt, og sliter med å få det til før lørdag, siden jeg skal rett fra jobb på BMWCCN oktoberfest i morgen. Men hvis det er veldig avgjørende kan jeg sikkert stikke av i lunchen i morgen for å knipse litt.

PS! Jeg drar til Oslo på lørdags kveld, så vi må prøve å få til noe på dagen hvis vi skal møtes. Ellers kan jeg sette andre til å ta seg av overlevering, men da må du komme å hente den på Sola (hvor jeg har mekkelokaler). Vi skal nok få det til uansett.

Den veier ca 150kg, og er ganske stor, så jeg ville definitivt ikke satset på en Volvo-transport. Men i nøden..... Lei/lån heller en liten henger eller få lånt/leid en varebil (nok med type "pizzabil"), så har du en mye bedre reise, og det har motoren også. Den står på en pall nå, og den kan du få med.

Jeg har tlf.: 92200400 for videre avtale. Det blir litt rart å diskutere slike detaljer her på nett 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

328 får du ikke uten vanos.

skal du bygge turbo, så bør du bruke 325. 328 er laget i aluminium, og det er ikke så holdbart.

sjekk ut www.pure-pf.com og www.autopower.se det pleier å ligge slike motorer for salg der.

325 er uten vanos fram til -92.

ville kanskje vurdert denne også:

http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=3449

vil kanskje spare deg for masse tid og penger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...