hagenisse Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Dagen etter finner jeg en nye mail, med meget skarp tonge, kun skrevet med CAPS LOCK, der de viser sin uskyld og skyller på posten.. Dette med å kun skrive med store bokstaver er en rar ting haugevis av diverse bil-relaterte butikker / personer driver med. Jeg får et useriøst inntrykk med en gang. Skal man jobbe med kunder bør man iallefall kunne skrive sånn nogenlunde, likevel er dette så vanlig at jeg blir helt overrasket når jeg får et "normalt" svar - dvs grei norsk og normal tegnsetting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Årsaken til at mange bil-relaterte butikker bruker CAPS LOCK er at program de søker fram deler i har DOS-grensesnitt, og der må de skrive med store bokstaver, da trykker de naturlig nok inn CAPS LOCK. Men det virker som om de har røsket av knappen og kastet den langt etter de trykket den inn første gangen da, for de slår det i allefall ikke av i andre program... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2005 JA, IKKE SANT! HAN SOM OPPFANT CAPS LOCK SKULLE FORRESTEN HATT BANK. OG NEI, JEG BRUKER DEN IKKE, JEG SITTER OG HOLDER INNE SHIFT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Her har du tastatur uten CAPS LOCK! Det er også uten Windows-taster m.m. For de virkelig proffe så finnes dette: Her kan man bruke QWERTY, QWERTZ, AZERTY, DVORAK eller hva som helst, uten å måtte bytte om på tastene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Happy hacking eller hva de heter? Søte de, men jeg bruker stort sett en laptop og på spillepc-en har jeg et slikt natural-tastatur. Der trenger jeg også for eksempel F-tastene lett tilgjengelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 En kamerat bestilte seg nylig dette gamer-tastaturet nå, Logitech G15: 18 ekstra funksjonstaster/makrotaster, har 3 "sett" med makroer, så det blir 54 kommandotaster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Sært. Når vi først snakker om tastaturer, tror jammen jeg trenger et nytt. Det jeg har er jo minst 10 år gammelt nå. Et slikt passer nok meg bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Ingen over, ingen ved siden: Edit: Finnes også i svart: http://www.kinesis-ergo.com/images/kb_c ... 20x455.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Sikkert effektivt når man lærer seg det, men det ser altfor spaca ut etter min smak. Derimot er det andre jeg linket til nettopp bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Jeg har dette uten musa: Skikkelig digg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå