Boss Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 www.ekanal.no/slutten.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 hehe jævla bra. sikker en url som svirrer rundt på datapartys som folka ler seg skække av, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nokiaas Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Ja, så kan du bare gå her for å slå av hele internet. http://www.turnofftheinternet.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Hmm.... hva skjer hvis man trykker på knappen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 ......slutt er slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Hmm.... hva skjer hvis man trykker på knappen? Pingle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 jeg har sikkert skrudd av internet for en stund nå ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Hmm.... hva skjer hvis man trykker på knappen? Pingle! Ha ha ha , joa, men etter at man ved ett uhell har sletta alt som er mulig å slette på en datamaskin en gang grunnet manglene data-skills, så liker jeg å ta det litt varsomt i svingene på data-fronten... Men måtte jo prøve nå da, he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nokiaas Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Jeg legger ikke ut linker til noe som kan ødelegge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå