Håvard ///M3 Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Alltid forbredt på en overraskelse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 haha! der lurte jeg "døden" satt og prata med en på msn mens den "fine" dama kom opp.. fy feite så gull hørte bare masse skriking.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Går aldri på slike lengre. Synes det var noe muffens når siden var ferdig lastet, og det fortsatte å hoppe nedover Så i dette tilfellet skrudde jeg ned lyden, og så på rammen til skjermen. Dette tenkte jeg over også, men gjorde ikke noe med det.. Og hjertet hoppet nok litt ekstra der ja.. Uff og uff.. Men moro er det jo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 håper på noe fint så kommer det stygge monsteret. skremme folk på den måten a. he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 muhaw muhaw, må si att blodpumpa fikk seg en overraskelse der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå