Nils Jørgen Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Skal koble til nye FK-speil på en 316i 99.mod. På de nye speilene er fargene som følger på ledningene: - BLÅ - Hvit - Svart - Brun Fra før: (orginalt Bmw) - Rød - Grå - Grønn - 2x Svart Noen som vet hvem som skal hvor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 hehe nå har du ett problem Men det er jo bare 16 muligheter. så kobbel i vei, se om du får det til. knota lenge jeg før jeg fikk det til ja. men det går stort sett i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 hehe... når jeg skiftet til m-speil så var det plug and play... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Uorginalt er no dritt Tror jeg fant en løsning til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå