S2C Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Ferdig med Calibraen Det som ble gjort er: Skinn interiør (2 farger) Montering av styling Lakkering Justerbare gule koni motivlakkering av logoen PS: Det er 18" OZ felger på den nå, ikke mobb felgene ! feedback? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Interiøret var fint. og da va vel da.... Smaken er som baken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 tøft interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Eg synest dette såg forferdelig ut men det er meg da! du fant ikkje en litt mere diskre styling ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 interiøret var fint..that`s it.. jeg liker biler som er uoriginale men den fronten der var helt motbydelig.. å så er vel ikke dette forumet og be om god respons på en calibra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 tøft interiør Tøft interiør? Ja, om man er hallik eller teppeselger så er det tøft med slikt kritthvitt interiør!! Sorry Mac, men den bilen der likte jeg rett og slett ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Lagar/trekker du interiøret sjølv? Evt kor mykje skulle du hatt for å trekke om mitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2C Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Hehe, mener at stylinga var ikke noe fett da, men det er ikke vi som bestemmer det da.. kunden bestemmer vettu, vi bare monterer og lakkerer og ombygger Poenget her er å reklamere litt faktisk har ikke noen ombygde BMWer også E39en vår, E36 og en E36 til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2C Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Lagar/trekker du interiøret sjølv?Evt kor mykje skulle du hatt for å trekke om mitt? Trekker selv ja, skinn/skai osv osv osv.. er det bare setene som skal trekkes da? uten dash? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Det første som slog meg, hva i f*** gjør en skropel inne på et BMW forum? Og hva er vitsen med å ødelegge en ellers så jævlig stygg bil, med en mujaffastyling? Sorry, men aldri har ordtaket passet bedre, smaken er som baken, og i den her i den negative retninga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2C Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Nicket ditt sier alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Kanskje det, fikk et lite utbrudd som jeg bare måtte publisere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2C Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Hehe, Skropel, kebabtraller bla bla bla, er ikke her for å kritisere hvilken bil du eller noen andre kjører, er her for å vise hva vi kan gjøre med bilen din.. thats it Har faktisk mer BMWer enn Skropler hos oss, det sier jo noe. Hvis noen er interresert i et custom breddekitt til E34 - send pm, så sender jeg bilder. Kun seriøst interesserte! takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Hehe, Skropel, kebabtraller bla bla bla, er ikke her for å kritisere hvilken vil du eller noen andre kjører, er her for å vise hva vi kan gjøre med bilen din.. thats it Har faktisk mer BMWer enn Skropler hos oss, det sier jo noe. Hvis noen er interresert i et custom breddekitt til E34 - send pm, så sender jeg bilder. Kun seriøst interesserte! takk Når du legger bilder av en opel på ett bmw forum så MÅ du regne med å få mye pepper slengt etter deg... Den nederste e36 må være noe av det styggeste jeg har sett.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2C Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Jaja, alle vil ha noe spesielt ikke sant? =) og smaken er som baken.. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå