Hustler Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 jeg har en org mtech... 15/15 mm senking.. hvor "farlig" vis man kan kalle det det er det å sette på 60 40 fjærer.. altså 45/25 mm mer forskjell en vanlig da.. går det greit?? eler går dempera til helvete?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Om ikke direkte til helvete, så går de nok før eller siden ja. Du burde uansett ha stivere dempere for at det skal bli noe særlig å kjøre med. Men det er jo ikke alle som er så nøye på det.. Bilstein-demperene må være en av de oppgraderingene jeg er absolutt mest fornøyd med. Nye dempere er utvilsomt verdt pengene sine. edit: skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hustler Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2005 okey.. noen fler som bare kjører med fjærer?? å noen senkesett som er vært å kjøpe?? dette senkesettet til eye candy?? justerbart til 5 lapppr.. bare dritten eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Hvis du skal senke bilen mer enn 30 mm, så lønner det seg vel og bytte dempere også!! Det er ihvertfall det jeg har blitt fortalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mcgyver Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Er vel fordel å bytte til kortere dempere ved senking på mere enn 40mm. Tror jeg ville lagt litt mere enn 5000kr i et justerbart sett, for å få litt kvalitet på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Så det er (foreløpig) ingen her som har erfaring med senkesettet til ~5000,- @ eyecandy? Hadde vært interessant å vite litt om det i bruk, enn å kun dømme et prisen (selv om det i teorien sier noe også ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ECR Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Kvaliteten på senkesettet er ikke noe å si på.. Det er selvfølgelig ikke like bra som bilstein etc, men er mye mer enn bra nok for de aller fleste av oss.. Er ikke alltid vits i å skyte spurv med kanon.. Det sitter montert på bla Mad Toy(svarte e46`en med lambodører til Team SB) Og vi har brukt det på 328`en vår.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venture2076 Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 jeg har en org mtech... 15/15 mm senking.. hvor "farlig" vis man kan kalle det det er det å sette på 60 40 fjærer.. altså 45/25 mm mer forskjell en vanlig da.. går det greit?? eler går dempera til helvete?? Hvorfor vil du dette? Bilen blir møkkharry og man får vel elendige kjøreegenskaper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Kjøp eyecandy sitt sett, koster jo bare 4300kr nå,er jo både dempere og fjører og du kan selv bestemme hvor høy eller lav du vil ha den og så kan du gi oss tilbakemelding om det er brukendes eller ei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Hvis du skal senke bilen mer enn 30 mm, så lønner det seg vel og bytte dempere også!! Det er ihvertfall det jeg har blitt fortalt. Ja originale dempere tåler maks 30-40 mm senking..hvis du skal ha lavere så er det best å bytte dempere ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 jeg har hørt at senker du e30'ene mer enn 40 så går dempera skeis... jeg har 40/40 på min nå, kjører på orginal-dempere.. går glatt så langt ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå