Gå til innhold

noen som har erfaring med megabillig.no?

sindre21
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, og kjenner flere som har gjort det. Absolutt ingen problemer med handelen og det er jo utvilsomt veldig billig.

Ikke fullt så greit når det gjelder garanti - uten at jeg orker utdype noe mer. Fraktskader var intet problem derimot.

Øh ja. Antar du mener megabillig.com...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje glem det at mega billig selger falske varer og produkter, det er ikkje uten grunn at dei ikkje har bilder av sine produkter fra Cadence.

Dei har blitt nektet og bruke bildene fordi produktene er falske og ikkje produsert av det merket som dei oppgir, dette har eg dokumentert vist dere ikkje tror meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei har blitt nektet og bruke bildene fordi produktene er falske og ikkje produsert av det merket som dei oppgir, dette har eg dokumentert vist dere ikkje tror meg.

Okei..? Min alpine-spiller er kjøpt der og den er da hmm ja akkurat, en alpine-spiller. Kamerat har en pioneer-spiller og den er hmm.. en pioneer-spiller. En annen kamerat kjøpte ganske mye RF derfra og det er - tatatatam - RF :wink:

Jeg gidder ikke diskutere en butikk jeg bryr meg veldig lite om, men jeg synes det er litt interessant at alle som selger bilstereo i Norge prater drit om dem - men det er jo kanskje ganske naturlig - er vel ikke akkurat bra for bisnissen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei..? Min alpine-spiller er kjøpt der og den er da hmm ja akkurat, en alpine-spiller. Kamerat har en pioneer-spiller og den er hmm.. en pioneer-spiller. En annen kamerat kjøpte ganske mye RF derfra og det er - tatatatam - RF :wink:

Jeg gidder ikke diskutere en butikk jeg bryr meg veldig lite om, men jeg synes det er litt interessant at alle som selger bilstereo i Norge prater drit om dem - men det er jo kanskje ganske naturlig - er vel ikke akkurat bra for bisnissen.

sender mail til cadence på mandag så da får vi se. Eg stoler vertfal på leverandøren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje glem det at mega billig selger falske varer og produkter, det er ikkje uten grunn at dei ikkje har bilder av sine produkter fra Cadence.

Dette har jeg hørt mange ganger før :roll: Virker som om de norske importørene ikke tåler konkuranse :wink:

Jeg har forresten handlet hos megabillig.com ..

Veldig god service og orginale varer.. Subben min var en kicker-sub sist jeg sjekket iallefall :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...