Gå til innhold

Film: E36 M3 med 1100 hk.

ovex
 Share

Anbefalte innlegg

Haha.. 1100 hk ja.. Den dag!! Er litt merkelig at VS sin spinner hele langstrekket opp på rudskogen. Så ikke anntydning til røyk på den E36'en der! Og mener at det så ut som om E46 lå bare å koste seg på 6000rmp hele tiden. kan jo ikke bli så mye fart ut av det. Han girte jo alltid etter at E36 hadde flekket han..

nei men din apekatt.. vs skal jo "SHOWE" ikke kjøre fort.. alfonso kan spinne rundt å rundt å rundt med formel 1 bilen sin, men han gjør det ikke. betyr ikke at vs sin går bedre det.. gjør det vel??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Haha.. 1100 hk ja.. Den dag!! Er litt merkelig at VS sin spinner hele langstrekket opp på rudskogen. Så ikke anntydning til røyk på den E36'en der! Og mener at det så ut som om E46 lå bare å koste seg på 6000rmp hele tiden. kan jo ikke bli så mye fart ut av det. Han girte jo alltid etter at E36 hadde flekket han..

nei men din apekatt.. vs skal jo "SHOWE" ikke kjøre fort.. alfonso kan spinne rundt å rundt å rundt med formel 1 bilen sin, men han gjør det ikke. betyr ikke at vs sin går bedre det.. gjør det vel??

Helt enig hustler...

Nå vet jeg at dette handler om å bevise at han derre med "1100"hk

skryter på seg ting men uansett, hva er vitsen med 1100hk hvis en bil med 600hk

kan skamflekke deg fordi at du bare spinner??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bør det ikke tas med i beregningen at denne filmen er fra høye hastigheter da?? en ting er om vs legger bilen sin ut i breisladd i 60km/t ut av slaktern, men det skal litt guts til for å tørre å spinne i høye hastigheter, med bakhjulstrekk! de hjula som ikke har feste vil alltid prøve å komme foran resten på bilen! og igjen, hvis noen la merke til at han hele tiden lot e46'en dra igang, før han selv tråkket på gasspedalen! jeg gjør omtrent sånn hvis jeg kappkjører med en 316, men min m3, som er orig. bortsett fra chip! hvis du da regner om prosentvis effekt mellom de to bila, blir det ikke langt i fra riktig tror jeg da.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er jo at VS ikke KLARER å få veigrep. En F1-bil har nok marktrykk til å kjøre opp-ned i 180km/t! Prøv det med en murstein av en E34..

Selv med R-dekk sliter VS langt oppover girene på vanlig asfalt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bør det ikke tas med i beregningen at denne filmen er fra høye hastigheter da?? en ting er om vs legger bilen sin ut i breisladd i 60km/t ut av slaktern, men det skal litt guts til for å tørre å spinne i høye hastigheter, med bakhjulstrekk! de hjula som ikke har feste vil alltid prøve å komme foran resten på bilen! og igjen, hvis noen la merke til at han hele tiden lot e46'en dra igang, før han selv tråkket på gasspedalen! jeg gjør omtrent sånn hvis jeg kappkjører med en 316, men min m3, som er orig. bortsett fra chip! hvis du da regner om prosentvis effekt mellom de to bila, blir det ikke langt i fra riktig tror jeg da.... :)

Du har ikke vært på gatebil du?

VS har hatt over 200 km/t sidelengs på rettstrekka han :D :D i 60km/t ut av slaktern spinner han jo nesten på tomgang..

Eller misforsto jeg posten din??

Å overta en E46 m3 slik den her gjorde krever utvilsomt mye effekt.. tviler ikke på 600hk.. kanskje mer.. men 1100hk? nope.. 700hk som noen skrev her, stemmer muligens.. Men håper det er 2.5bar absolutt trykk, og ikke bare overtrykk.. Da er noe galt :) Får lett 600hk ved 1,5bar på en slik motor.. Disse M motorene til bmw er som skapt for hard overlading! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, dere tar en smule feil..Har dere sett VS m5 på dragrace kanskje?

det spinner ikke mye der azzå..

han får nok marktrykk skal jeg si dere..

Det skal jeg fortelle deg er fordi han da kjører på dragunderlag med rene dragslicks. Altså verken asfalt eller gatelovlige dekk. Underlaget på skikkelige dragbaner, som på Gardermoen, er noe gummiaktig seigt opplegg. Prøv å gå på det... På vanlige gatedekk på asfalt har han ikke grep i et eneste gir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...