Gå til innhold

Vraket Bmw

sn|per
 Share

Anbefalte innlegg

Jaja..Da var det min tur til å få bilen sin vraket. Natt til søndag skjedde dette utrolige. Har ingen anelse om hva som har skjedd. Siste jeg husker er at jeg labbet nedover en grusvei uten sko. Det som er mest utrolig er at det gikk såpass bra med passasjeren som ble kastet ut gjennom sideruta. Han slapp unna med en hjernerystelse. Og jeg slapp unna med ett brudd i nakken. Er det forresten noen som vet hva jeg kan regne med å få igjen for bilen. Regner jo med at den er totalvrak.

Bilder: http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... _album.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satan!! Det var en skikkelig kræsj såg det ut til. Heldig er vel rette ordet! At du ikke aner hva som har skjedd, vil det si at det har vært alkohol i bildet? Eller pga sjokk?

Lurer da videre hvilket interiør du har? like helt? tenker på seter, dørsider, dørsider bak, bagasjeromteppe, osvosv.

Kanskje ikke riktig å begynne å spørre om slik nå, men det er vel en uke siden så jeg tar sjansen. :) Og, ja, bilen ser ganske totalvraket ut ja.

Kondolerer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror dere skal være glad for at dere er i live begge to fortsatt! åssen skjedde dette? legg merke til at hele fronten er most, men at kupeen fortsatt er noenlunde intakt! bra sikkerhet fra bayern! hva du kan få igjen? tja, hva slags bil er det, med tanke på modell og utstyr ++??

uff, får frysninger av bildene! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken er at jeg hadde drukket noen øl i 18-19-tiden pp lørdags-kvelden og dette skjedde ca 12 timer senere. Men blodprøve ble tatt i 18.00-tiden på søndag. Så jeg tviler på at jeg verken var full eller at det får konsekvenser for førerkort. Men var nok pga. sjokk at jeg ikke husker noen ting. Det gjør heller ikke kameraten min. Jeg hadde også lagt om til helårsdekk noen dager før fordi sommerdekkene mine var utslitte. Og som de fleste vet så slipper disse kjempelett til og med på sommeren.

ulykken skjedde i en sving ved et vann slik at det var også glatt på veien.

Har ikke kommet meg til gjøvik og fått sett på bilen enda. Men tror nok dashbord og slikt er ødelagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte sikkert på om du hadde kasko eller ikke..?

12 timer senere burde ikke være noe problem, så sant du ikke var skitings.

Vanlig alkoholforbrenning er 0.15 promille i timen, så om man har hatt 1.5 (full, men ikke skitings) er man edru 10 timer senere. Holder meg som regel til 12-timern selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kasko ja.

Litt usikker på det med farten med politiet sa at det var veldig glatt der jeg kjørte av. Husker ingenting av det som skjedde før det smalt, men jeg er helt sikker på at kombinasjonen helårsdekk og glatt vei utgjorde ulykken. Når det gjelder fart så har jeg nok ikke kjørt så veldig sakte, men heller ikke uvettig fort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...