Sverrre Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 hørtest greit ut det ja, tror du skal vere fornøyd jeg. hvilken BMW blir det du skal kjøpe nå da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Ingen anelse egentlig..Frister litt med E46 til våren,,eller en MB clk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioco Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Det der så stygt ut.. Bra det gikk så godt som det gjorde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 Godt det gikk såpass bra som det gjorde! Men brudd i nakken hørtes litt skummelt ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet November 8, 2005 Forfatter Share Skrevet November 8, 2005 Var litt mer alvorlig enn jeg trodde i hvertfall. Fikk høre at hvis jeg hadde gått og lagt meg i stedet for å fått en kamerat til å kjøre meg til sykehuset. Og deretter gjort en litt brå bevegelse i søvne så kunne jeg blitt lam. Men nå sitter jeg her med en krage rundt halsen som skal av om 8 1/2 uke, så da må jeg vel si at jeg var ganske heldig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå