Frode H. Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Faren min huska ikke helt, men det lå på skjedsmo korset(sorry for skrive feil)Skal finne det ut.. Onkel Tom's Garage kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Fin garasje det der ja! Ønsker meg skrusted jeg også. Kjedelig å stå ute i snøstormen å mekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Lekkert.. kunne likt meg i den garasjen ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Du, jeg ser du har en ganske gul boble der.. søstra mi har akuratt kjøpt seg en 71mod trur jeg.. cab. vet du hvor man kan få tak i nytt trekk og sånn til taket? Prøv http://www.dalhems.no/ http://www.vwservice.no/catalog/default.php/ eller http://www.hotshop.as/ Det finnes mange andre også som selger bobledeler. Bare å lete litt på nettet så finner du nok. Lett å få tak i boble deler! Den var nydelig den gule du har, er det med delt bakrute? slik som den "VW export sedan" som den het? Onkelen min hadde en costum boble, med en trimmet 1600 motor. blankt understell senket og med ATS classic felger. Nydelig bil, men brant opp 3 måneder etter den var bygd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Nå er ikke jeg så veldig fan av å legge ut selve garasjen og verktøy på nettet, men er så fornøyd med eksosavsuget mitt - at jeg bare måtte legge ut et par "skrytebilder" her.. Eneste som er dumt, er at jeg ikke har fått montert varmepumpa inn enda (kommer denne uka engang) - for det er også en ting jeg er særdeles fornøyd med at kommer inn i garasjen min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 "here be valuables, come and get" ikke for å virke gretten eller noe, men dette er jo drømmetråden for uærlige sjeler... Og det har jo vi desverre hatt litt problemer med her før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 ikke for å virke gretten eller noe, men dette er jo drømmetråden for uærlige sjeler... Og det har jo vi desverre hatt litt problemer med her før... Som nevnt i innlegg over, jeg er ikke direkte fan av å promotere garasje og verktøy - Men var sååå fornøyd med å få den på veggen... Eksosavsug har vært et must i alle år... Men for meg, så er det nå slik at de som vet hvem jeg er, så har nok de fleste av de vært der og sett hva jeg har allerede. Og de østlands-gutta gidder nok ikke reise til vestlandet for en gammel trommel heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 kanskje jeg skal bli med dama på ferie hos besteforeldrene i Sveio? Nesjda men jeg ville vært litt forsiktig med bilder... Og hvertfall bilder der det kan lett sees hvor det er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 såsant såsant, men enig i dette med ikke å like og "flashe" sted og inventar....kan virke fristende for noen! har hatt besøk i garasjen før, både jeg (familien), naboer og andre her på boligfeltet... men men...uansett: spreke mekke-steder dere har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Har vært heldig og sluppet uønsket besøk til nå heldigvis... Men om det kan være noen trøst, det er ikke mange timene i døgnet jeg sover - men til gjengjeld så våkner jeg innmari lett... Og med garasjen 7 meter unna, så våkner jeg nesten av at katta slepper en fjert i carporten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2006 V har stooor alarm, så det er ikke det som er problemet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå