Gå til innhold

Tilpassing av styling til e30 - Oppdatering m/ Bilder!


Stian Børresen
 Share

Anbefalte innlegg

jeg er litt usikker på hvor jeg skal poste dette men ADMIN får flytte den om den er lagt feil:P

Jeg har nå fått tak i en styling til e30'n min, jeg lurer nå på hva dere andre har gjort for å få festa stylinga deres på en e30 før '88? har fått forståelse av at de fleste stylingene er laget for facelift modellene av e30 :\

jeg er også litt usikker på hvilke styling det er men det står "pfebo" ellerno sånt på selve stylinga, skal prøve å få ut noen bilder av den etterhvert;) tror den blir veldig fin på bilen ihvertfall:)

Oppdatering!!

Bilder av stylinga er her;) Om noen vet hva det er slags styling så vær så snill å si det:P

Fronten:

dsc010062cg.jpg

Sideskjørt:

dsc010074tc.jpg

Bakfanger #1:

dsc010084ee.jpg

Bakfanger #2 (siden):

dsc010090ae.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må vel bare få tak i støtfangere fra 88+ mod ! jeg har 86 mod

prøvde å få på gts bak fangeren bak.men støtfangeren min var liksom litt for tykk..men var ikkje mye om å si. 88mod og oppover har vel en smalere å mindre støtfanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden e30 etter 88'' er 2cm lenger fra hjulbue til hekk bli riktignok bakfanger for lang og du får en glipe.

Bakfanger som jeg kjøpte manglet også festepunkt.

Er vanskelig å forklare dette men jeg laget festepunkt av glassfiber der hvor original fanger var festet og skjøtet samtidig bakfanger 2cm hele veien bak. Jeg brukte ikke gamle støtfanger, men stylingfangeren sitter som støpt, og det var ikke rustdannelse selvom den har stått på i to år.

Siden jeg har bakfanger nå i kan jeg ta et bilde, sier mer enn tusen ord....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden e30 etter 88'' er 2cm lenger fra hjulbue til hekk bli riktignok bakfanger for lang og du får en glipe.

Bakfanger som jeg kjøpte manglet også festepunkt.

Er vanskelig å forklare dette men jeg laget festepunkt av glassfiber der hvor original fanger var festet og skjøtet samtidig bakfanger 2cm hele veien bak. Jeg brukte ikke gamle støtfanger, men stylingfangeren sitter som støpt, og det var ikke rustdannelse selvom den har stått på i to år.

Siden jeg har bakfanger nå i kan jeg ta et bilde, sier mer enn tusen ord....

Ja, ta gjerne et bilde så jeg kan få se;) jeg er litt i tvil om jeg skal ta av selve festene til orginalbakfangeren og sveise nye fester med et lite jern der som jeg kan bøye rundt liksom i formen av bilen så bare fester jeg fangeren på innsiden med skruer av noe slag..det som er faen er at fangerene er laget i abs plast..ganske bøyelig men blir nok stygt om jeg tar å kutter i dette.. #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må nesten prøve det, må vel gå på et vis det der..jeg funderer også på å drite i å kjøpe den frontplata jeg trenger (den som er til facelift modellen) og bare kutte i den som er der fra før, må vel gå på et vis..ser også at de der krokene som er til for å dra bilen er i veien så disse må kuttes vekk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser også at de der krokene som er til for å dra bilen er i veien så disse må kuttes vekk..

Det har eg og gjort på noen biler i forbindelse med diverse modifikasjoner og, tro meg, angret dypt i etterkant i tilfeller der eg faktisk har hatt brukt for å slepe bilen. Være seg strømmangel, sitte fast, osv osv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, men bergingsbilen har vel sånn krangreier dem setter på framhjulene så det skal vel gå an å få bilen frakta noe sted likevel..men tanken har slått meg at det kan være litt dumt å kutte vekk de der..=\ stylinga vil ikke passe om de er der da..må vel finne på noe lurt ang den problemstillinga der=\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...