jonas Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Endeli ny bil. Det blei 328 kompressor 99 mod. Fantastisk bil.. bilde kommer.. Må ut å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 lol, du må ikkje finna på å seia noe mer om bilen iallefall! kanskje me blir int. i å hørra då ser du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 gamle R Andersen sin eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halla Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 ja det er gamle bilen til R.Andersen..eg var å prøvde den ista..rå bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 her har dere et bilde. gratulerer med ny bil! hvor langt her den gått nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverrre Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 gratulerer ja grei bil det der tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 grattis så fin ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 kan det stemme at jeg så denne natt til søndag? hørte der var kompressor og så ut som den var rundt 300hk i... Gikk bra vertfall.. så artig om det er samme bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 hva slags senkesett er det på bilen? pris? er bilen behagelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 En av de fineste BMW'ene jeg har sett! Heftig valsa di skjermene ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2005 DEt er justerbart senkesett, sris har jeg ikkje peiling på, men det funker veldig bra, bilen er høgere nå en på bilde, måtte heve den litt for å få det godkjennt. Har fått felger å senkesett i vognkorte=) Bilen er nå gått 87000 akkurat, og er en drøm å kjøre. Bimmerdude: takk =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Gratulere! Nydelig bil! Går en slik her også helt samme bilen, men uten kompressor Pene felger! BBS slår aldri feil på BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 En av de fineste BMW'ene jeg har sett! Heftig valsa di skjermene ser jeg. skjermene er faktisk ikke så mye rullet.. understellet er H&R justerbart, og fåes kjøpt hos www.powerzone.no koster vel rundt 10 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå