skillbill Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Uff da..men nå har hun jo hvertfall sagt hvordan det ligger an fra hennes sin side, og da må man nok bare bite i det sure eplet og akseptere sannheten.. Selvfølgelig er det jo noen som prøver et siste desperat forsøk (om og om igjen..), for og prøve og få henne til og skifte mening, men dette blir jo opp til deg Men det at hun faktisk ikke gadd og svare på meldinger fra deg, så høres det jo litt ut som at det ikke er så mye positivt potensiale i henne, uansett som kjæreste eller som god venninne! men hvis hun ikke svarte pga hun ville prøve og vise/hinte om at hun ikke var interessert i så "nær kontakt", så er jo dette faktisk en vei som mange velger og gå selvom det beste såklart hadde vært at vedkommende sier/forklarer sine hensikter/hva de føler/vil, like greit først som sist! Uansett hvor vondt det gjør og hvor vanskelig det blir så tror jeg det beste er og bare prøve og glemme henne. Det blir nok ekstra vanskelig siden dere har mange felles venner, men men. Bruk tiden med andre, gjør ting, så du ikke får noe særlig tid til og tenke! Få gjerne hjelp av venner til og lage litt distanse mellom deg og henne. Kanskje må de velge og prioritere litt, slik at ene dagen så er de med deg, og den andre dagen med henne etc.. Vær gjerne litt ekstra på hugget overfor andre jentevenner, og kanskje noen nye du møter? prøve og skaffe noen nye bekjentskaper? det er uansett veldig viktig at du IKKE på noen som helst måte prøver og presse følelsene dine over på ei annen jente, bare finne første og beste og bruke henne for og "gå videre" med. Få gjerne hjelp av andre til og komme over "hun", men ikke på denne måten det gjør bare vondt enda verre, for deg selv, for de rundt deg, og ikke minst blir det helt feil i forhold til "den nye dama" men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 men hvis du allikevel vil prøve så følg rådene til GR! gå forsiktig frem. Ta en dag av gangen Se hva som skjer Ta ting som de kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Tror nok hun har fått litt panic når du fortelte hvor landet låg... Så det beste å gjøre er å bare ha is i magen som Gunnar sier, og ta det heelt med ro..mange forhold begynner med vennskap vettu, men hun var nok aldeles ikke klar for å tenke i de baner enda! Så bare la ting gå sin gang, og se hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Huff... Den historien minner litt om hva jeg har opplevd et par ganger. Jeg er faktisk midt inne i en slik en nå selv, men motsatt... Det er en jente som driver å sender meldinger, ringer, MSN osv. Jeg er ikke så veldig interessert. Hun er jo søt og snill, men problemet mitt er at jeg er så ekstremt kresen Jeg støtter Gunnars forslag, ta det med ro og legg sten på sten. Ikke fremstå som en "desperat og kjærlighetssyk" gutt... Jeg tror det er viktig å være litt cool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Som Gunnar og Aguilera sa, det er vel fullt mulig at den mailen var en tabbe. Så jeg syns rådet til Gunnar, om å ta en dag av gangen og se hva som skjer, hørtes lurt ut. Etter den mailen, og det styret, så har jeg ikke pratet med henne. Men nå har hun begynt å tak litt kontakt med meg. Jeg vet ikke om det er av skyldsfølelse eller at hun muligens er litt interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Det er jo veldig vanskelig og komme med et "Fasit-svar" i en slik situasjon som dette .... Må nesten si takk for innsatsen Og til de andre som har svart. De som gidder og les alt, vil nok få en temmelig god anelse om hvordan ting ble sånn som det er. Hvor skal jeg begynne. Vi har mange felles venner! Ble kjent med henne på en bursdagsfest for, noe mellom, 1-2 måneder siden. Vi var begge de eneste som ikke drakk på festen. Så vi ble på en måte en naturlig "gjeng" der:p Men det gikk litt og stokk og stein på den festen, bursdagsbarnet fikk i seg litt mye tyrker. Så fikk ikke så mye tid. Så i ettertid fant jeg henne på vennelisten (på blink) til ei venninne. Pratet med henne der. Så fikk jeg msn hennes. Så pratet vi på msn. Men siden hennes pc var kaputt så ble det ikke så veldig mye prating. Så en lørdagskveld logget jeg meg på msn, og hun var der. Vi begynte å prat og det viste seg at hun satt hjemme i leiligheten og kjedet seg, venninna som hun bor ilag med var dratt til typen. Så jeg tenkte at dette var en gylden mulighet til å besøk ho, siden jeg ikke hadde noen planer for kvelden. Jeg spurte om vi skulle finn på noe, så sa ho ja. Tok med noen filmer, en skrekkfilm, damer bruk å lik sånt:p og racer kjørte bortover til henne. Vi så film, pratet, hun lærte meg til og med å tegne en hest. Og det så ut som en hest også. Så utpå morningen tenkte jeg at det var på tide å ta kveld. Klokken var rukket å bli 0800... Og hvis det skulle vær av noe betydning, nei vi hadde ikke sex. Vi pratet litt om å dra på kino, se Sjokoladefabrikken. Så noen dager etter (tirsdag eller onsdag) sendte jeg henne en melding og spurt om kino. Det gikk et par timer, så jeg begynte å tvil på om hun ville svar. Men så poppet det inn en melding. Bedre sent enn aldri Hun hadde ikke mulighet. Skole og så skulle hun hjem i helgen. Så på da helgen var komet (lørdagen) sendte jeg henne en melding, spurte bare sånn smått om hva hun drev med og om hun ville finne på noe en dag. Fikk ikke svar for på søndags kveld. Ho sa hvis jeg ville kunne jeg komme innom, så kunne vi sløv og se åndenes makt. Sendte melding tilbake om når jeg kunne komme, og om jeg kunne ta med pizza og kanskje en film. Fikk ikke noe svar. Så 30 min etterpå logget jeg meg på msn. Hun var der. Fikk vite at hun ikke gadd og svare på meldingen. Så sa hun at det begynte noe på tv som hun skulle se. Ble borte. Hadde ikke fått klart opp om jeg kunne komme. Så jeg ble hjemme. Kanskje et dumt trekk. Jeg vet ikke. Så på tirsdag fant jeg ut at dette gikk ikke lengre, så tilstod jeg alt(på mail vel og merke, hun var ikke på msn, og det var for mye for å skrive på sms) at jeg ikke klarte å slutt å tenkte på henne osv. Fikk tilbake "jeg ser på oss som kompiser, og sånn vil det nok fortsett å være" Trur det var alt. Ahh, det der er egentlig ikke et dårlig utgangspunkt skal du se;) du har allerede fått vist et par sider av deg når du var sammen med henne til nattmårran:) om du spiller kortene dine rett nå så kan du plutselig ende opp med noe veldig postitivt;) har vært oppi den situasjonen med mitt forrige forhold, jeg ga jenta oppmerksomhet så det sto etter i nesten 2 måneder før hun knakk ihop:P hun sa hun ikke likte meg sånn osv osv osv..ja jøss..driter jeg i liksom:P kjørte på og fikk gode resultat;) var sammen i 1år å 7måneder..theh.. Så ja..det jeg skal fram til er vel at du ikke må gi opp om du virkelig har lyst på den jenta;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Jeg tror kansje du bør spille litt kostbar, svare litt sent på mld f.eks, eller ikke være den første som skriver til hun når hun logger seg på msn f.eks.. vist hun er interisert så la henne lide litt, ikke mye, men bitte litt...slik at hun tenker på deg liksom.. men vent med å si hva du føler for henne, må si det til henne på et riktig tidspunkt, hun har jo tross alt sterke anelser da.. mine tanker om slikt hvertfall, si gjerne ifra vist det er helt på trynet da:P Men lykke til.. vet akkurat hvordan du har det, helt jævlig slikt ass:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 kjenner meg litt igjen i denne situasjonen ja. det er faktisk helt utrolig hvor ødeleggende effekt damer kan ha på et stakkas manne sinn. jeg har selv vær noe som vel egentlig best kan forklares med "borte vekk" pga en dame flere ganger. det med mailen var kanskje litt brutalt, og kom nok som et sjokk på henne. at hun brukte lang tid på å svare på SMS behøver faktisk ikke å bety så mye, heller ikke at hun avlyste film seansen, men tankene begynner å spinne å man legger utrolig mye mer i småting og detaljer i slike situasjoner. om alt håp er ute er ikke sikkert, jenta fikk et sjokk av mailen og muligens som en forsvars reaksjon prøver hun kanskje å bagatellisere dette, men kanskje vil hun sette pris på din ærlighet om litt. nå er det vel viktig å ligge litt lavt en stund. ut fra personlige erfaringer kan jeg si at jeg har store problemer med å ha et normalt vennskap med ei jente etter man har åpnet seg og fått "jeg vil bare være venner" regla servert, men dette er jo forskjellig fra person til person. jeg vet jo ikke hvor gode venner dere er, men om dere ikke er så gode venner så kan det fort tippe begge veier, det vil tiden vise. jenter er utrolig kompliserte (tiltross for hva de selv hevder) og det er ikke få ganger jeg har revet meg i håret og nesten mistet fattningen over plutselige endringer av planer, avlysninger og ombestemmelser som virker helt grunnløse for en stakkar. jeg har også opplevd at de gjør utrolige ting og serverer de merkeligste forklaringer på hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Syns det å ta det en dag av gangen hørtes ut som en fin ide. Så tok jeg å pratet med ei venninne av henne (og meg) idag. Begynte å prate sånn smått om saken, og lurte på om hun noe anelse om hvordan ting stod til henne. Så sa hun sa at jeg måtte bare gjøre alt jeg kunne for å komme over henne. Ble plutselig litt slått ut. Og så forsvant hun fra msn, så jeg fikk ikke hørt hvorfor hun sa det. Det som forvirrer meg litt nå, det er at hun (som jeg liker... det ble så mange forskjellige personer her ) hun prater med meg hver kveld nå. Så har jeg tatt rådet om å snakke om litt mer allmene ting. Jeg vet ikke om dette jeg skriver nå er fornuftig. Jeg er litt forvirret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Jeg vet ikke hvordan du har det med selvtilliten din men er den ganske så høvelig grei så kjører du på med alt du har her, hadde jeg gjort..Er det noe jeg har lyst på så gir jeg meg ikke så lett;) Virker jo som om du er ganske så betatt av denne jenta så det tipset av den andre jenta der om at du bare skulle glemme henne er jo bare å se bort ifra.. Men,forstår jeg dette riktig så snakker du med din fremtidige hver kveld? Isåfall så vil jeg nå si det er en bra ting da.. Du klarer dette vettu, vent å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Det var noen av dere som sa jeg måtte si ifra om hvordan utfallet ble. Huff Det er alt jeg har å si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Leonardo, jeg leste hele emnet før nå, ganske spennende å lese, men måtte le når du la alle korta på bordet så KJAPT, sorry for at jeg ler, men du skulle ikke lagt korta på bordet så fort, du skulle brukt litt mer tid på henne, det har jeg lært, fordi jeg gjorde dette selv, kjente en jente ganske lenge også skulle sommerferien begynne så skulle alle splittes, fordi nå var det tid for videregående skole, så jeg på en måte ble litt redd at vi kommer til å miste kontakt og sånt, det var valentines day, jeg ga henne en konfekteske og blomstebukett og sa det jeg ville si. Men det gikk galt, vet ikke hvorfor, kanskje fordi jeg gjorde det foran hele skolen, når jeg tenker på det idag lurer jeg på hvordan i helvete hadde jeg baller til å stå foran hele skolen og si jeg liker deg og gi blomster og konfekter. Blæææ... Nå liker jeg bare BMW.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 No woman no cry. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet November 1, 2005 Forfatter Share Skrevet November 1, 2005 Leonardo, jeg leste hele emnet før nå, ganske spennende å lese, men måtte le når du la alle korta på bordet så KJAPT, sorry for at jeg ler, men du skulle ikke lagt korta på bordet så fort, du skulle brukt litt mer tid på henne, det har jeg lært, fordi jeg gjorde dette selv, kjente en jente ganske lenge også skulle sommerferien begynne så skulle alle splittes, fordi nå var det tid for videregående skole, så jeg på en måte ble litt redd at vi kommer til å miste kontakt og sånt, det var valentines day, jeg ga henne en konfekteske og blomstebukett og sa det jeg ville si. Men det gikk galt, vet ikke hvorfor, kanskje fordi jeg gjorde det foran hele skolen, når jeg tenker på det idag lurer jeg på hvordan i helvete hadde jeg baller til å stå foran hele skolen og si jeg liker deg og gi blomster og konfekter.Blæææ... Nå liker jeg bare BMW.... Hehehe !! Du er en tøff jævel Jeg er vel muligens i samme shit'n da. Trur jeg skal dediker meg selv til musikk og store stereo anlegg fra nå av. Og bil, selvsagt. Men det er bare det at det er så mye billiger med musikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Leonardo, jeg leste hele emnet før nå, ganske spennende å lese, men måtte le når du la alle korta på bordet så KJAPT, sorry for at jeg ler, men du skulle ikke lagt korta på bordet så fort, du skulle brukt litt mer tid på henne, det har jeg lært, fordi jeg gjorde dette selv, kjente en jente ganske lenge også skulle sommerferien begynne så skulle alle splittes, fordi nå var det tid for videregående skole, så jeg på en måte ble litt redd at vi kommer til å miste kontakt og sånt, det var valentines day, jeg ga henne en konfekteske og blomstebukett og sa det jeg ville si. Men det gikk galt, vet ikke hvorfor, kanskje fordi jeg gjorde det foran hele skolen, når jeg tenker på det idag lurer jeg på hvordan i helvete hadde jeg baller til å stå foran hele skolen og si jeg liker deg og gi blomster og konfekter.Blæææ... Nå liker jeg bare BMW.... Hehehe !! Du er en tøff jævel Jeg er vel muligens i samme shit'n da. Trur jeg skal dediker meg selv til musikk og store stereo anlegg fra nå av. Og bil, selvsagt. Men det er bare det at det er så mye billiger med musikk er ikke noe tøff jævel, eneste jeg tenkte på da var at, enten så er det JA eller NEI, jeg blir ikke drept for det så like godt å gjøre det du vil, lever vel ikke for evig heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå