eriklepe Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 det kan jeg aldri tenke meg er blitt levert originalt. er ikke det på min ihvertfall. Har du sjekket at det er diff med brems da? (jekke opp ene siden og forsøke å snurre motsatt side) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2006 Brrr...Det va kaldt ute...hehe Men de går samme vei ja... Men jeg er ikke på trygg grunn når jeg uttaler meg her nå.. Der er vel forskjell på sperr og brems.. Hvis jeg står på betonggulvet i garasjen, berører bremsen mens jeg gir full gass, så spinner den på begge hjula... Sier det deg noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Var hvertfall 25% på min 94 325tds, pluss at det var sperre på Kjell Rune sin 325 tdsa også. Så det er nok orginalt på en del tds'er. Om det samme gjelder for td'er vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 hmm dette må undersøkes. i såfall rart om min ikke er levert med det siden den har det meste av annet extrautstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aakarol Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 fleire bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2006 Gi meg en mailadresse så skal eg sende:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aakarol Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 aakarol@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 Mail er sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2006 Bumpibump.. NYE BILDER Eu-kontroll i dag, kun en foring som skal byttes i helga. KOM MED BUD. (trenger ikke prøve under 65000.-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Legg ut bildene da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2006 De ligger på førstesiden i "annonsen". De er tatt i sommer da, men ble først lagt ut i dag.... Ser akkurat lik ut i dag, bortsett fra de kjedelige 15" felgene til vinterdekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2006 Hadde etterkontroll i dag, så nå er den eu-godkjent frem til mai 2008. Ingen som vil ha oljebrenneren min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2006 bump... Har dere noen formeninger her om bilen eller prisen? Har ikke hatt så god respons som jeg hadde håpet. Ligger også på autodb.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet April 4, 2006 Forfatter Share Skrevet April 4, 2006 Ny pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg