320it Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Tenkte jeg skulle bytte ut de originale høytalerene i bilen. får plass til 13 cm der. var innom ei sjappe der de anbefalte disse: http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=2109&taxonomy_id=430-469 noen som har erfaringer? er focal eller cadence gode høytalere? skal legge ca 1500-2000 i frontsettet. klarer jeg å drive disse med en 4*50 w spiller uten forsterker? noen anbefalinger til spiller? ca 1500-2000 det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 ville gått for pioneer.. skikkelig kvalitet iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Jeg har nå forsovidt hørt meget mye BRA om Focal så hvis det er noen andre med erfaringer her som kan si noe så tror jeg ikke det er noe dårlig valg forsovidt. Etter min oppfattning så har jeg vurdert det selv som frontsett. Må bare vente på penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 FOCAL! Kjøpte nettopp Focal Access 165 A av Nautilus her på forumet. Er veldig fornøyd med dem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Anbefaler deg Focal V2 Koster 2590,- Selger det for 2290,-. men skal en ha ett frontsett av denne typen er egen forsterker absolutt å anbefale. Har 4kanals Magnat til veil 2995,- selger den for 1995,- Da har du 2kanaler til høytalere bak eller eventuelt liten bass om det er interessant. http://www.magnat.de/content/carhifi/product_detail_en.asp?p=125561&pl=5&s=82 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 focal 165 v2 og audison srx2 det er en god kombinasjon total pris er Dette spiller veldig bra sammen, og den lille audison forsterkeren er veldig hendig og plasere. den re sinnsykt liten fysisk men yter 2*65 w rms 1690 2590 4280 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 jeg kjøpte meg nettopp nytt DLS reference 5.25" med diskanter! Utrolig imponert over det frontsettet. Kosta meg 2000 hos bilradiospesialisten i bergen. Jeg kjørte frontsettet på cd spillern først men det gikk heller dårlig... MÅ ha forsterker på det. http://www.dls.se/english/speakers/r5.htm Frontsettet er på 80w rms. Eneste minuset er ett ENORMT delefilter. På passasjersiden måtte jeg ligge delefilteret inni hanskerommet for jeg fant ingen andre plasser som jeg kunne ha det! Jeg sverger til DLS:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Jeg sverger til DLS:P Testet masse annet før du sverget til DLS?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Jeg sverger til DLS:P Testet masse annet før du sverget til DLS?? Egentlig ja:P rf, pioneer, sony, jbl.... masse annet osv! hehe Er igrunn bare Høytalerene jeg kjøper som dls... SKal jeg ha de sub'ene jeg vil ha så må jeg opp i en alt for høy prisklasse hos DLS og det gidder jeg rett og slett ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Jeg sverger til DLS:P Testet masse annet før du sverget til DLS?? Egentlig ja:P rf, pioneer, sony, jbl.... masse annet osv! hehe Er igrunn bare Høytalerene jeg kjøper som dls... SKal jeg ha de sub'ene jeg vil ha så må jeg opp i en alt for høy prisklasse hos DLS og det gidder jeg rett og slett ikke Tror du skal teste Focal også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2005 noen som har erfaringer med cadence eller det pioneer settet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Eg selger Cadence, Det er bra og di er kjent for og spille sinnsykt høyt. men vist du skal ha best mulig lydkvalitet så er det focal som gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2005 har fått tilbud på de pioneer høytalerene på den lokale sjappa, så det hadde jo vært enklest. noen som vet noe om de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Pioneer har bra frontsett, men da må du nok opp i endel i pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2005 de jeg har linket til koster 1500 der jeg har tenkt å kjøpe... bedre kjøp enn focal til 1200? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå