Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 jeg har 9x16" et15 foran og bak, med 205/45-16 foran og 205/50-16 bak! Jeg syns det blei tøft Da har jeg 3mm spacere foran og 20mm bak (dette er kun for utseendes skyld, trenger kun foran) På 9x16 på e30 med et 15 og 51 mm fjærbein trenger man vel 2mm spacers foran! Hvor kjøpte du dine spacers? bruker du org bolter osv? jeg tør ikke bruke mindre enn 3, det er kanskje 1mm klaring nå... kjøpte de bare på dekkmann jeg, koster nesten ingenting, men de er ikke godkjente... Bruker originalbolter! Bak har jeg 20mm MOMO med tüv-papirer og ekstra lange bolter! Det ser hvertfall meget bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Kansje letter å få solgt vis man bygger om til 5bolt? eller er boltsirkelen til e36 ulik andre biler? vil jo beholde felgene en stund.. men de er dyre i inkjøp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Kansje letter å få solgt vis man bygger om til 5bolt?eller er boltsirkelen til e36 ulik andre biler? vil jo beholde felgene en stund.. men de er dyre i inkjøp.. Hvilken pris skulle du få de til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Kansje letter å få solgt vis man bygger om til 5bolt?eller er boltsirkelen til e36 ulik andre biler? vil jo beholde felgene en stund.. men de er dyre i inkjøp.. Hvilken pris skulle du få de til? De koster vel 14-15k med dekk.... Jeg har fått en pris på 9x16... 12900 skulle han ha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2005 ja rundt det jeg å måtte betale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 kan jo finne noen bra brukte da hvis pris er et problem, jeg kjøpte mine Rondell (57 tror jeg de heter) 9x16 av Henning Engen (www.bmwpower.no) for 5k, de var strøkne og med to bra slicks, to slitte slicks og to meget bra Maranghoni Zeta dekk! Disse var helt rette og jeg tror hvertfall jeg gjorde et kjempekjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2005 for håpe jeg kommer over noe da i mens jeg sparer:-) men har aldri sett noen brukte brock felger til salgs , virker som folk tviholder på felga sine:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 har en kamerat som skal selge sine 9x16 Brock B1, kan høre med han hvis du er interessert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Tru om 17" brock b1 hadde passet på min kvite bil? Etter valsing må vel skjermene lakkeres. og da spørs det om det er lik så lurt å heillakker bilen? eller ikke? tenker da mest på pris, er bare lærling så pengene strekker ikke så langt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2005 ja..mulig interesert..bare hør va han vil ha for felgene.. har lite penger før etter nyttår,da er lånet ferdig betalt. hvilken dim er deT? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå