LTF Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Hei Noen som har et tips? Bilen går og jager på tomgang ved kald motor. 1991 735. Lars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opusx Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 mest sannsynlig luftmengdemåleren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Mulighet for å kalibrere denne på noen måte? Syntes jeg også fikk problemer med dette etter at jeg satt på en kon-filter (E36, 318i) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 mest sannsynlig luftmengdemåleren.. Da hadde den kødda når den var varm også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 mest sannsynlig luftmengdemåleren.. Da hadde den kødda når den var varm også Så hva er det hvis den Bilen går og jager på tomgang ved kald motor? EDIT: vet dette er en GAMMEL tråd,men ville ikke lage en ny... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 Luft mengde måleren kan gjøre slik at bilen jager på tomgang Var det som var problemet på min, fyr opp bilen å koble fra LMM å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 Lambdasondaen gjorde at min jaget på tomgang, både kald og varm på slutten egentlig... men mest når den var begynt å bli varm.. så kan jo være det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 Ok, får prøve Luft mengde måleren da... i og med at det KUN skjer de 1-3 første minuttene etter jeg har skrudd bilen på. takker så mye for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå