Ole-P Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 ja som alle sikkert har lagt merke til i dag så har det vært fult snøvær og kaos i stor sett i hele norge, sinnsykt mange biler som ligger i grøftene og morsome breit liggende svinger.. så nå er det bare tut og kjør med alle fine historier og bilder av ulykker dere har sett vært med på eller bare tilfeldig leking på dagens fine snø. selv har jeg bare sett en bil ligge i grøfta. en civic type 3 dørs som sto fint ogh plantet i grøfta ved statolien (ahus) i lørenskog på vei hjem fra jobb men da er det vell bare å kaste ut fine historier og bilder folkens.... PS alvolige ulykker kan vell kanskje spares her. da det kan være støtende for dem det gjeller osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 vi var ute en kameratgjeng i gårkveld og slengte å herja litt..endte med at 2 av bilene havna i grøfta:P vi lo så grusomt at vi nesten ikke klarte å få de opp på veien igjen Nei, er kos med litt glattis! gruer meg bare til jeg får lappen igjen i desember nå og får min første vinter med bakhjulstrekk..og med litt mere hk enn jeg er vant til:P .. blir spennende å hvordan det går dette her:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 hehe.. første dagen min på snøføra i dag, merka fort at det ikkje var det samme som på tørre asfalten Skikkele dårle sørpe føre heim fra jobb i dag.. menmen, får ta det med ro, så går det vel bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 I friminuttet på skolen i dag var vi ute å kjørte litt med en volvo 144 og en 240. 240'en havna i grøfta gitt Fikk tilslutt dratt den opp da! Jævla morro var det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Skjedde vel ikke noe spesielt, men spesielt fint før var det ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 helvete som det har snødd "der borte" da .. her i Bergen er det bare regn regn og atter regn... Bare (ca.) 16 dager til oppkjøring , slik at jeg kan kjøre varmt til skolen i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Skjedde vel ikke noe spesielt, men spesielt fint før var det ikke... bokstavelig talt ISBILEN! fint å tørt her i dag:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Her snør det for full musikk, har gjort det helt siden kl.12.00 i dag..snart 10-15cm snø I går var det såvidt et snøfnugg å se! Jeg koste meg skikkelig på vei hjem idag, trafikken gikk i 40-50 og bar preg av veldige nervøse billister. Skal si jeg kosa meg bak der da jeg lå på 2 og 3 gir å pumpagassa En positiv med vinteren; det skal godt gjøres å få fartsbøter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
te em Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Snø i oktober???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 ja, vinteren kom tilslutt her og... sukk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 enda godt det ikke er slik som dette enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 enda godt det ikke er slik som dette enda Håper disse gutta har noe bedre enn visakort eller cd-cover å skrape is med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Alle bør ha noe bedre enn det å skrape is med. CD-cover er heller ikke helt jevne, det er ofte en liten kant på hjørnene, noe som kan føre til oppskraping av vinduene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Skal vel litt til at plasten klarer å skrape glasset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Har sett flere biler med riper i glasset som jeg mener ikke kan stamme fra noe annet enn skraping av is. Har selv harr bruktbiler med slike riper også. Hva vedkommende har brukt til å skrape vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå