Gå til innhold

Første snø dag..... (legg inn bilder og historier fra i dag)

Ole-P
 Share

Anbefalte innlegg

ja som alle sikkert har lagt merke til i dag så har det vært fult snøvær og kaos i stor sett i hele norge, sinnsykt mange biler som ligger i grøftene og morsome breit liggende svinger..

så nå er det bare tut og kjør med alle fine historier og bilder av ulykker dere har sett vært med på eller bare tilfeldig leking på dagens fine snø.

selv har jeg bare sett en bil ligge i grøfta. en civic type 3 dørs som sto fint ogh plantet i grøfta ved statolien (ahus) i lørenskog på vei hjem fra jobb

men da er det vell bare å kaste ut fine historier og bilder folkens....

PS alvolige ulykker kan vell kanskje spares her. da det kan være støtende for dem det gjeller osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi var ute en kameratgjeng i gårkveld og slengte å herja litt..endte med at 2 av bilene havna i grøfta:P vi lo så grusomt at vi nesten ikke klarte å få de opp på veien igjen :lol::lol:

Nei, er kos med litt glattis! gruer meg bare til jeg får lappen igjen i desember nå og får min første vinter med bakhjulstrekk..og med litt mere hk enn jeg er vant til:P .. blir spennende å hvordan det går dette her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her snør det for full musikk, har gjort det helt siden kl.12.00 i dag..snart 10-15cm snø :shock: I går var det såvidt et snøfnugg å se!

Jeg koste meg skikkelig på vei hjem idag, trafikken gikk i 40-50 og bar preg av veldige nervøse billister. Skal si jeg kosa meg bak der da jeg lå på 2 og 3 gir å pumpagassa :wink:

En positiv med vinteren; det skal godt gjøres å få fartsbøter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...