Leonard Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2005 Liten å søt blir stor å stygg Så kommer du å ødelegger all moroa
Señorita86 Skrevet Oktober 25, 2005 Skrevet Oktober 25, 2005 Så god Har to sånne pelsdotter ute i hagen
C_West Skrevet Oktober 25, 2005 Skrevet Oktober 25, 2005 Hadde en svart kanin før jeg. de er jo bare så sykt søte og koslige. Klarer ikke bli sure på de:)
SteffenK Skrevet Oktober 25, 2005 Skrevet Oktober 25, 2005 Enig med Kenneth her! Samme med katter, de er sinnsykt kule å søte når de er små, men de blir bare store å stygge etterpå..
eriklepe Skrevet Oktober 25, 2005 Skrevet Oktober 25, 2005 Ja er mange måter å tjene penger på, fortell hvor mye du donerer nåda Leonard. http://www.savetoby.com/
P.I.B Skrevet Oktober 25, 2005 Skrevet Oktober 25, 2005 Dama mi hadde en kanin. Vi slapp den inn en kveld og trur du f*** ikke den gnagde av ledningene til Playstation kontrollene mine da! Da ble 2 løps hagle og rundspade løsningen.
John H Skrevet Oktober 25, 2005 Skrevet Oktober 25, 2005 Dama mi hadde en kanin. Vi slapp den inn en kveld og trur du f*** ikke den gnagde av ledningene til Playstation kontrollene mine da!Da ble 2 løps hagle og rundspade løsningen. Hahahaha Hadde blitt forbanna eg og då
Aguilera Skrevet Oktober 25, 2005 Skrevet Oktober 25, 2005 Heheh, fordelen med å ha hund istede, de får såpass med vett i huet med alderen at de slutter å gnage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå