M3cabriolet Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2005 hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Hvis du legger ut bilder som viser at de er uskadet og hele, kanskje det får fart på budrunden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2005 lagt ut bilde i første innlegget nå, men bildet blir ikke bedre enn det der... er strøkne men litt møkkete på bildet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 ettersom bilen skal breddes trenger jeg andre sideskjørt, så disse er tilsalgs... bud mottas m3 listene da? ska ikkje selge di å da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Du må fikse bedre bilde enn det der. Er jo to typer orginale M skjørt til E36... for de som ikke har lagt merke til det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2005 bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Du må fikse bedre bilde enn det der. Er jo to typer orginale M skjørt til E36... for de som ikke har lagt merke til det! Jeg er tydeligvis en av de da...Hvilke 2 typer er dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Jeg kommer til hamar og henter jeg hvis du vil selge de for 800.. Gi meg beskjed! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2005 skal si ifra jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 1, 2005 Forfatter Share Skrevet November 1, 2005 siste bud er 800,- noen høyere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Hadde kjøpt jeg, hvis du hadde vist skikkelige bilder. Satser ikke på å kjøpe skadd styling f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 1, 2005 Forfatter Share Skrevet November 1, 2005 Hadde kjøpt jeg, hvis du hadde vist skikkelige bilder. Satser ikke på å kjøpe skadd styling f.eks. er det ikke bedre det andre bildet jeg la ut da?? et par hakk ovenfor det jeg skriver nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 herregud.. ta en frontbilde av skjørten fra bakkesiden også på andre siden, sørg for masse lys, legg ut, er du heldig får du kanskje mere enn 800 for de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Er det noe som stikker ut nærmest bakskjermen på skjørtet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 1, 2005 Forfatter Share Skrevet November 1, 2005 herregud.. ta en frontbilde av skjørten fra bakkesiden også på andre siden, sørg for masse lys, legg ut, er du heldig får du kanskje mere enn 800 for de. men i all verden!! bilen står parkert i garasjen for vinteren, og jeg har bare et mobilkamera tilgjengelig, og i tillegg er jeg hjemme etter det er blitt bekmørkt hver dag... åssen skal jeg få tatt no bedre bilde???? dere ser vel åssen de ser ut/hvilken tilstand de er på siste bildet vel? dr-s: ja, det er ekstra luftinntak som er montert over skjørta... se "luftinntak til sideskjørt selges" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå