Desloch Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Men de er altså strøkne? Må jo lakkeres om til ny farge uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 2, 2005 Forfatter Share Skrevet November 2, 2005 ja, de er strøkne, men jeg regner med at det er no steinsprut på framtuppen, etter spruten fra framhjulet da, men sånt må man jaggu regne med, de må jo lakkeres opp i annen farge som du sa og så... dette er jo abs plast og ikke glassfiber, og siden det sitter jevnt utenpå kanalene skal man jaggu være kløne eller ha vanvittig uflaks for å ødelegge de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 3, 2005 Forfatter Share Skrevet November 3, 2005 bud på over 1000 eller inget salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 4, 2005 Forfatter Share Skrevet November 4, 2005 hopp og sprett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 6, 2005 Forfatter Share Skrevet November 6, 2005 noen som byr 1000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrJohnsen Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 900. Jeg bor i like ved deg så du slipper å trenge på frakt osv.. Send meg en pm hvis det er interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 De koster jo nesten 4000kr nye fra BMW.. Jeg betalte 1300kr + frakt for mine brukte røde M3 skjorter.. Så de er verdt en del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 7, 2005 Forfatter Share Skrevet November 7, 2005 hmmm.... ser man det ja... takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrJohnsen Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Sifra hvis budet mitt er aktuelt da Jeg kommer å henter de med engang .. Høstpris hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 7, 2005 Forfatter Share Skrevet November 7, 2005 jeg skal si ifra jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 8, 2005 Forfatter Share Skrevet November 8, 2005 ingen som byr? mange innlegg fra meg nå men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrJohnsen Skrevet November 8, 2005 Share Skrevet November 8, 2005 *vifte med budet mitt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Du må fikse bedre bilde enn det der. Er jo to typer orginale M skjørt til E36... for de som ikke har lagt merke til det! Jeg er tydeligvis en av de da...Hvilke 2 typer er dette da? Det er 2 typer ja. Her ser du ett bilde av den andre typen: http://www.autopower.se/powerborsen/ann ... _63182.jpg Og her ett til på en annen M3 sedan. http://www.autopower.se/powerborsen/ann ... _62819.jpg Den mangler den "brekken" på langs og er glatt på siden. Har en misstanke om at det var disse som ble levert til M3 Sedan orginalt, men har sett denne typen på coupe og omvendt også. Men begge typene passer om hverandre. Altså coupe og sedan har samme kanaler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 10, 2005 Forfatter Share Skrevet November 10, 2005 der er et bud inne på 1000! noen høyere, ellers går de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Skulle du selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå