generalolsen Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Har sub og forsterker. 12" jbl 1000w sub og forsterker som drar dette. Når jeg spiller en stund så blacker cd-spilleren ut, og det virker som jeg har dårlig spenning ellers i bilen. Virker altså som at batteriet ikke klarer å levere nok strøm mens jeg kjører. Hva kan jeg gjøre? Tips mottas med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverrre Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 kjøpe større bateri, skifte til en større dynamo så får du ivertfall orden på spenninga i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 su må måle spenninga di når du spiller høyt for og vere sikker på at dette er grunnen. Vist det er det så kan du kjøpe et nytt batteri og en kondensator. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Har sub og forsterker. 12" jbl 1000w sub og forsterker som drar dette. Når jeg spiller en stund så blacker cd-spilleren ut, og det virker som jeg har dårlig spenning ellers i bilen. Virker altså som at batteriet ikke klarer å levere nok strøm mens jeg kjører. Hva kan jeg gjøre? Tips mottas med takk. Bytt til en kraftigere jordkabel mellom dynamo, karosseri og mellom batteri og karosseri. I første omgang. Det er det letteste. Kan godt være det som er problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå