Gå til innhold

Vurdere å selge bimmern!


Kenneth BMW
 Share

Anbefalte innlegg

AC Schnitzer trimmet og har ca 260 hk.

250kmt er ingen problem

Jeg har spurt før, men aldri fått svar.. Har du noen papirer på at den er ACS-trimmet? Har du bremsepapirer på 260hk? Nøyaktig er det som er gjort med den?

De papirer som er på bilen står klistret på selve styreenheten/hjernen, der har AC Shnitzer skrivet litt hva de har gjort med bilen, på tysk, men jeg kan se at de har skrivet 245hk på boxen. regner med dette er det di har gjort inni der.

så er det kvasskam, som jeg har fått bekreftet på et autorisert BMW verksted i Tønsberg.

Det er også AC Shnitzer grenrør,

Så det sies at det er rundt 270 hk men jeg sier 260. når den er optimal. som sakt liker ikke bilen min lambdasonder hehe. så jeg kobler den bort når jeg skal ha litt ekstra hk :wink:

PS hadde den på EU kontroll i dag og avgassene var MEGET gode og de sa motoren virket tigth og fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har jeg tenkt litt, jeg kan kjøpe en dyrere bil, fra en av dere her inne og jeg setter min bil med 90k

Jeg kan legge til 30k. Da blir det en bil til verdi 120k.

Jeg trur alle som selger biler her inne sliter litt, så skal du ha 130/135k for bilen din så må du nåkk ned du å hehe :wink:

Kom med forslag!!

Oppgjøre gjør vi raskt og enkelt, og møtes på halvveien, men jeg kan være grei å kjøre lengere en deg vist du har store problemer med å kjøre et stykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...