Siv Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Sitter å kjeder meg en smule... Hehe, var jo litt gøy dette da! må sende denne videre, gøy å lure andre også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Det er som sagt enda mer gøy om du oppretter egen bruker der, da er det DU som får svarene til de du lurer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Skjønnte ikke helt hvordan jeg kunne sende denne til kamerater og få svarene til min e-mail.. Noen som kan forklare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Etter du har fylt ut testen så kommer du til "resultatsida", der er det en "Klikk her for å lure en venn". Den linken peker til http://gud.us/getid.php?l=no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 hehe dama mi lurte meg på denne en gang,. Ganske tidlig i forholdet. Steike hvor jeg måtte bortforklare meg da. Jeg rodde og rodde, og klarte til slutt å ro i land en god historie om at jeg visste det var tull og sånn, selv om jeg faktisk ble lurt trill rundt... huff... ble skremt og skeptisk til sånne tester etter det ja... Men hun tok det bra, så vi er sammen enda ... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 TrondK, fy faen så dårlig gjort. Da hadde jeg blitt fly forbanna! Lurer man på noe slikt må man faen ha mot til å spørre direkte heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 TrondK, fy faen så dårlig gjort. Da hadde jeg blitt fly forbanna! Lurer man på noe slikt må man faen ha mot til å spørre direkte heller. Joda det var jo litt dårlig gjort, men hun gjorde det jo som en spøk da... litt drøy sådan... Hun syntes det jo var riktig så morsomt...hehe...Det syns jo forsåvidt jeg også da, må jo ha litt selvironi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 -om noe er for godt til å være sant ER det somregel det... - assumption is the mother of all fuckups... ( altså aldri anta noe.) 2 greie regler for slike ting.. og veldig mye annet her i livet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 Er vel ikke så ille med en sånn lure-test.Har jo ikke noe å sjule uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå