aakarol Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Noken om veit om det er masse arbeid å bygge om til lambo dører og evt pris? Noke meining om slike dører? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 et er mye jobb på en bmw å sette på slike hengsler, men det er mulig... du kan regne med cirka 15000 for hengsla, og deretter kommer monteringa... jeg synes egentlig at disse dørene er kult, men det er litt oppbrukt, og jeg synes at de er forbeholdt gjennomførte show-biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Alle som setter slike dører på bilen sin burde ha fått BANK.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Spør du meg så ligger det i navnet. lambo dører = Dører til lamborgini og ikkje bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 som sagt er disse dørene både elsket å hatet. hvis du skal bygge en full byrdet show bil så sier jeg som nike just du it. men hvis det blir eneste stylingen din så må jeg nesten si fy fy fy. hehe men husk dette er din bil så du er sjefen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Styr unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 ...veit ikje kva det kostar, men håpar på ca 150.000,- slik at du ikkje gjer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Bruk schpenna på noe annet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 12 lapper http://www.czt.no/catalog/product_info. ... 03b11ea6f6 Men det er i mine øyne en skam å bruke dette på en BMW.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Ikke finn på det en gang. Mye annen styling som er finere som du kan legge pengene i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Det er mye penger, og jeg hadde brukt dem på noe annet var jeg deg.. Igrunn så er jeg imot lambo dører på andre biler enn lamborginien. Men etter at jeg så en FET E36 live me slike dører forandret jeg litt mening, det var faktisk utrolig pent, passa liksom helt perfekt til bilen. Men har sett bilder av maaange E36 som ikke kler det i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Lambo dører er kuuuult Men styr unna billig skrammel. Kjøp LSD doors med en gang, og spar deg mye pes. De har ett kitt til e-36 coupe som er TUV godkjent. Koster 18000kr veiledende. Putta ett tilsvarende kitt på en Golf, var skikkelig kvalitet de hengslene, passa rett på. Bolt on kitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Fatter ikke hvorfor de henglsene koster 15-18000 kr for!! De er vel sveise\skruhengsler som har en hydraulisk sylinder...? Koster vel ca 700-1000kr å produsere!! Fy feite! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Fatter ikke hvorfor de henglsene koster 15-18000 kr for!! De er vel sveise\skruhengsler som har en hydraulisk sylinder...? Koster vel ca 700-1000kr å produsere!! Fy feite! De er ikke så enkle, men koster sikkert ikke allverden å produsere, men du verden hvor dyrt det er å utvikle prototypen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Koster sikkert sånn ca et statsbudsjett, type Norge. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå