bj0nn Skrevet Oktober 27, 2005 Skrevet Oktober 27, 2005 kjøpte meg en E30 for litt sia, som det var anlegg i, 2 6*9" med forsterker. Men da jeg åpnet panseret merket jeg at pakningen fra motorrommet og inn i coupeen var halveis åpen fordi det gikk ledninger fra anlegget og ut til coilen. virker som de har hentet + og - til spilleren? fra coilen? er dette en bra løsning, eller hvor bør det kobles ? batteriet ligger i motorommet og ikke baki. noen som vet hvordan det skal gjøres ? takker for svar..
Nautiluz Skrevet Oktober 27, 2005 Skrevet Oktober 27, 2005 kjøpte meg en E30 for litt sia, som det var anlegg i, 2 6*9" med forsterker. Men da jeg åpnet panseret merket jeg at pakningen fra motorrommet og inn i coupeen var halveis åpen fordi det gikk ledninger fra anlegget og ut til coilen.virker som de har hentet + og - til spilleren? fra coilen? er dette en bra løsning, eller hvor bør det kobles ? batteriet ligger i motorommet og ikke baki. noen som vet hvordan det skal gjøres ? takker for svar.. Merkelig løsning.. Er bare å bytte til normalt med det samme. jord i karosseri og sleng + på batteri med en liten sikring.
bj0nn Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2005 ok, men i og med at batteriet er i motorrommet, hvor skal jeg da legge ledningene til batteriet uten å åpne pakning der ledningsnettet går ?
royarne85 Skrevet Oktober 29, 2005 Skrevet Oktober 29, 2005 du kan bruke hullet som er i torpedoveggen. jeg snittet et lite hull hos meg så jeg fikk ledning gjennom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå