bj0nn Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 kjøpte meg en E30 for litt sia, som det var anlegg i, 2 6*9" med forsterker. Men da jeg åpnet panseret merket jeg at pakningen fra motorrommet og inn i coupeen var halveis åpen fordi det gikk ledninger fra anlegget og ut til coilen. virker som de har hentet + og - til spilleren? fra coilen? er dette en bra løsning, eller hvor bør det kobles ? batteriet ligger i motorommet og ikke baki. noen som vet hvordan det skal gjøres ? takker for svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 kjøpte meg en E30 for litt sia, som det var anlegg i, 2 6*9" med forsterker. Men da jeg åpnet panseret merket jeg at pakningen fra motorrommet og inn i coupeen var halveis åpen fordi det gikk ledninger fra anlegget og ut til coilen.virker som de har hentet + og - til spilleren? fra coilen? er dette en bra løsning, eller hvor bør det kobles ? batteriet ligger i motorommet og ikke baki. noen som vet hvordan det skal gjøres ? takker for svar.. Merkelig løsning.. Er bare å bytte til normalt med det samme. jord i karosseri og sleng + på batteri med en liten sikring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0nn Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2005 ok, men i og med at batteriet er i motorrommet, hvor skal jeg da legge ledningene til batteriet uten å åpne pakning der ledningsnettet går ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royarne85 Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 du kan bruke hullet som er i torpedoveggen. jeg snittet et lite hull hos meg så jeg fikk ledning gjennom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå