Gå til innhold

Alt lys i spiller borte


 Share

Anbefalte innlegg

Har en rundt 3 år gammel Kenwood 7090R spiller hvor alt lys, både knapper og display, har blitt borte. Bilen hadde stått parkert i et par timer, og når jeg kom tilbake var spilleren helt svart. Den fungerer som normalt ellers.

Noen som har vært borte i samme problemet? Regner igrunn med at det den må inn til rep, men spørs om det er verdt det siden den begynner å bli gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en rundt 3 år gammel Kenwood 6090R spiller hvor alt lys, både knapper og display, har blitt borte. Bilen hadde stått parkert i et par timer, og når jeg kom tilbake var spilleren helt svart. Den fungerer som normalt ellers.

Noen som har vært borte i samme problemet? Regner igrunn med at det den må inn til rep, men spørs om det er verdt det siden den begynner å bli gammel.

Er det avtagbar front så kan du rense polene bak på displayet og i front av spilleren. Funker ikke det så blir det nok billigst og enklest å bytte spiller. Får dem fra 1000lappen nå så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er avtagbar front. Prøvde faktisk å børste over polene kjapt når det skjedde, men skal prøve å gjøre det skikkelig for å se om det hjelper. Har så og si aldri tatt av spilleren dog, siden det er motorisert så den snur seg rundt når jeg slår av tenninga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde samme problem på min Kenwood spiller, med motorisert front. Der viste det seg at flatkabelen som binder displayet sammen med spilleren hadde røket på grunn av utallige bøyninger. Etter å ha skiftet denne var alt på plass.

Hmm, takk for tipset. Må sjekkes :)

Men det endte med at spilleren døde helt ut. Prøvde å koble den fra og til strømmen bak, og da hendte det jeg fikk så vidt noe lyd fra motoren i 1 sek.

Mistet du kun lyset eller ble lyden etterhvert borte hos deg også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...