NSS Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2005 8 januar du skal inn? japp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Cecotto Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Litt ot, er det noen som skal til bardufoss til tjeneste i januar her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Jeg driver også å ser litt på hva jeg har lyst til å gjøre og vil si at Telemarks bataljonen og evt jegerbataljonen så bra ut, noen som har noen erfaringer? skal du i telemarks bat.. hørt at dem helst ser at du har fullført førstegangstjenesten først.. så da er det om å gjøre å velge en avdeling og tropp som du får god oppplæring i osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Til NSS: De tar inn folk i Januar ja... Da er det litt lettere å komme gjennom nåløyet pga. ekstar stort frafall... Mange som ikke får møtt pga at de er midt i et utdanningssemester etc. Vær klar over at det er kaldt der på denne tiden....men hva er vel mer sjarmerende enn isbading og alenenatt i 30 blå Har du fått byttet enda da? Si fra hvordan det går da, er spennt på hvordan det er der oppe nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet November 1, 2005 Forfatter Share Skrevet November 1, 2005 Til NSS:De tar inn folk i Januar ja... Da er det litt lettere å komme gjennom nåløyet pga. ekstar stort frafall... Mange som ikke får møtt pga at de er midt i et utdanningssemester etc. Vær klar over at det er kaldt der på denne tiden....men hva er vel mer sjarmerende enn isbading og alenenatt i 30 blå Har du fått byttet enda da? Si fra hvordan det går da, er spennt på hvordan det er der oppe nå! Det var kun grensevaktene de tok inn i januar . Jegerne gikk inn i september, og neste gang er i juni tror jeg det var . Jaja, da ble det visst madla da :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå