Frode H. Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Har dere lagt merke til det siste salgstrikset til Hydro Texaco og Uno X stasjonene? Det har alltid vært vanlig at bensinprisen har stått over dieselprisen på tavlene utenfor stasjonene men nå har de to nevnte selskapene (mulig de er et og samme selskap?) byttet om på dette slik at dieselen, som er billigest står øverst. De som fyller bensin er jo vant til å se på den øverste prisen og kan lett tro at bensinen er rimeligst på disse stasjonene. Jeg er passelig overbevist om at dette er gjort med vilje. Sleipt salgstriks eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Absolutt. Men.. i dag så jeg faktisk en stasjon hvor dieselen bare var 20 øre billigere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Jeg har også lagt merke til det. Det er nok som du tror, men man ser jo på begge prisene for det? UnoX er så vidt jeg vet eid av HydroTexaco. Det står ihvertfall hydrotexaco på kvitteringene når man tanker på UnoX. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 sleipt ja.. YX er HydroTexaco sin lavpris-kjede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 ...me bør passe oss for å bli vanedyr!. Dette er nok heilt sikkert eit triks for å få billistane til å stoppe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Luringer er dem. Jeg holdt på å kjøre av veien når jeg så "bensinprisen"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Det samme gjorde Jet for en stund tilbake, sleipe jævler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Blei lurt jeg ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Spørs om de tjener på slikt i lengden. Lovlig, jo da, men sleipt. Og sleipinger holder jeg meg unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå