lexe Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2005 hehehe skal ha sånn at jeg kan ta kassa ut å inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 fett blir det nok! men er det virkelig så liten plass baki der at bass kassa må ta 60%-70% av bagasjerommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 . ja det kan bli bra det, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 men det må vel vere bedre og få bassen til og slå inn i,otmot kupeen ? dvsa du lager hull slik at basse slår innover i kupeen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Eg vil tru at du får ein del vibrasjonar i karosseriet ditt og. Ville ha pønska litt på andre muligheitar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverrre Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 tror det blir fett men hvor mye efekt det kommer inn i bilen vet jg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Du har en del hindringer mellom bagasjerommet og kupeen der da.. Tror jeg ville forsøkt med litt forskjellig posisjon på både element og bassrefleks før jeg hadde laget en endelig versjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Genialt dette for å kapre resten av det lille bagasjerommet som er i ein Z3..hehe. Lag den slik at den kan fjernast! Trur at dersom basselemetet skal spele opp mot bagasjelokk så får du masse klirr og støy i den konstruksjonen. Få heller elementet til å spele mot ein fast del av karosseriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Genialt dette for å kapre resten av det lille bagasjerommet som er i ein Z3..hehe. Lag den slik at den kan fjernast! Trur at dersom basselemetet skal spele opp mot bagasjelokk så får du masse klirr og støy i den konstruksjonen. Få heller elementet til å spele mot ein fast del av karosseriet. kunne ikke sagt det bedre selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2005 har tenkt på det med klirr å støy.. så må prøve å stille bassen ut en annen vei hehe... men lager mal imorra.. så må se på litt andre løsninger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå