BMW_Racing Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Hvor mye måtte du betale for de speila/blinklys ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2006 Husker ikke prisen nøyaktig, men ca 800 med frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2006 Har kommet i gang med motor overhalinga nå. Tok av toppen i går, og har pusset og gnikket som en demon for å få den og blokka jevn. Skal sjekke om toppen er plan i morgen. blokka etter pussing: Toppen før pussing: etter pussing: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2006 Nå begynner ting å ta litt form. Er litt mer morro å skru da... Har fått montert det meste på motoren, noe småtteri gjenstår. Har også lakkert ganske mye deler. noe er glassblåst, og no er bare vasket. Bilen ble også grunnet i dag, nå gjenstår bare siste finsparklinga før lakken blir lagt på. Gleder meg som en unge til å se hvordan den blir.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 hvordan var passformen på de speila dine ? har akkuratt kjøpt meg slike og prøve monterte dem. men det var noe rart der. var litt størr bolthull enn de orginale. pluss at det ikke var gjenger i dem. var jo bare plastikk... har du gjort noe med dem for og få dem til og passe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2006 nei, har ikke prøvd dem. men det må jeg visst før jeg lakker dem. takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 jeg bare prøvde dem litt og tenkte .. " ja dem passer sikkert" hehe.. så håper jeg får dem til og passe. nå har jeg jo lakkert dem og greier .. så får se hvordan det går. får montert dem på mandagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2006 Var innom verkstedet i dag og tok noen bilder av lakken. Er bare lakka i motorrom å inni dørene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Dette ser jo utroli bra ut... satan den motoren din ble bra strøken nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Hva gjorde du for å få innsuget så dønn strøkent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2006 Innsuget er først glassblåst, så grunnet, så 4 lag med sølvlakk, så 5 lag med klarlakk. det samme er gjort med alle delene jeg har lakka. Jeg er godt fornøyd med finishen på motoren, kan nesten ikke bruke bilen nå, blir jo skitten...... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Mai 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2006 Fikk en pakke med litt stæsj fra KOED i dag. Dette: + klare blinklys foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 Dette blir bra. Jeg personlig liker ikke at du tar vekk rondellene, men all ære for å lage deg noe eget. Respekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 dette ser jævla bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2006 Nå er bilen lakka. Var å tok et par bilder mens den tørka, skal ta flere i morgen. I morgen begynner jeg med monteringen, men desverre må jeg på jobb i Oslo i 2 uker så jeg får ikke færdig bilen med det første. men men.... Fikk også vingen i dag, kjøpte den av Wolfie hær på forumet. Ble dårlige bilder, men det er håpløst å få dem bra før jeg får bilen ut i dagslys...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå