Gå til innhold

Erfaringer med RoyalShine??

Satheesh
 Share

Anbefalte innlegg

kan ikke egentlig se for meg at det skal være så vanvittig mye bedre.. har vel mer med holdbarheten på produktene.... det er ikke noe problem for meg, for jeg syns bare det er hyggelig å Polere en bil, passe på dedn og holde den ved like... må vel bli mer for de som ikke gidder/ har tid til det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør disse produktene så mye mer for lakken en polering for hånd med autoglym? bortsett fra glansen da som sikkert blir bedre med maskin.
du kan ikke sammenligne det med autoglym det detter av etter et par vask.komme også ann på forarbeidet jeg bruker fra 2 dager og mer når jeg skal shine biler med det koster også deretter.jeg jobber med dette.du ser bilder av bilen min på side 1 i denne tråd.da hadde jeg jobbet den med den i 18timer.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

min var behandla sånn av tidligere eiere,men var full av steinsprut og bar sterkt preg av maskinvask.

hvis man skal bruke 5000 hvert år på sånn shining så vil det vel være bedre å polere for hånd og heller lakke opp bilen etter noen år?

jeg er fornøyd med vanlig polering. skulle seff hatt maskin så glansen ville blitt bedre..polerer ca 5-6ganger i året. vil tro det holder?

blank1lb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...