runstra Skrevet Mars 10, 2006 Share Skrevet Mars 10, 2006 Jeg hadde Ditec behandling på min forrige BMW og var veldig fornøyd med det. Selv på en helt ny bil får du en fantastisk glans og `glatt`lakk. Anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMan Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 Noen som har kjøpt royalshine, og polert selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 gjør disse produktene så mye mer for lakken en polering for hånd med autoglym? bortsett fra glansen da som sikkert blir bedre med maskin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 kan ikke egentlig se for meg at det skal være så vanvittig mye bedre.. har vel mer med holdbarheten på produktene.... det er ikke noe problem for meg, for jeg syns bare det er hyggelig å Polere en bil, passe på dedn og holde den ved like... må vel bli mer for de som ikke gidder/ har tid til det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 gjør disse produktene så mye mer for lakken en polering for hånd med autoglym? bortsett fra glansen da som sikkert blir bedre med maskin. du kan ikke sammenligne det med autoglym det detter av etter et par vask.komme også ann på forarbeidet jeg bruker fra 2 dager og mer når jeg skal shine biler med det koster også deretter.jeg jobber med dette.du ser bilder av bilen min på side 1 i denne tråd.da hadde jeg jobbet den med den i 18timer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMan Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 Hva er best da viss en skal polere selv? Autoglym eller Royalshine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterx Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 Er du glad i bilen din er det verdt pengene, behandlingen tror jeg ligger på 3500 inkl alt forarbeid. Naboen min fikk bilen tilbake i går etter en Royalshinebehandling, han var kongefornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Mars 15, 2006 Share Skrevet Mars 15, 2006 min var behandla sånn av tidligere eiere,men var full av steinsprut og bar sterkt preg av maskinvask. hvis man skal bruke 5000 hvert år på sånn shining så vil det vel være bedre å polere for hånd og heller lakke opp bilen etter noen år? jeg er fornøyd med vanlig polering. skulle seff hatt maskin så glansen ville blitt bedre..polerer ca 5-6ganger i året. vil tro det holder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå