Tore Diesel Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Føler vel nesten at du blir forfulgt av uhell du da stakkar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 Dra'n ut litt i jiggen, på med ny forskjerm, ny dør og ny kanal så er den strøken Jævla synd det der.. Noen skadde i ulykken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2005 nei gikk bra me oss.naboen som satt baki fikk brannmerke av sikkerhetsbelte.det var alt..men utrolig kjipt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 nei gikk bra me oss.naboen som satt baki fikk brannmerke av sikkerhetsbelte.det var alt..men utrolig kjipt.. Bra det gikk bra med folka da. No dritt at enda en 325 må forlate veiene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 kjipt tror vi har samma stjerna vi, nåt eg endeli var fornøgd me 320 en min ja da tok den fyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Kjipt! Du får prøve å kjøpe en ny 325 da Broderen hadde et lignende uhell sist uke.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=12248&highlight= Han har ikke fått taksert bilen ennå, mn jeg kan jo komme med tilbakemelding når jeg hører noe mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2005 er usikker på hva jeg kjøper..har egentlig ikke lyst på mere lån.. men lurer litt på å kjøpe e36 318is eller 320, for jeg en grei en til 50k? med skinn... eller burde jeg gå opp mye mer i pris... skrur litt selv.så småting å slikt er ingen hindring. eller kansje det blir 325 e30 igjen...da 88mod eller nyere... venter spent på hva taksten på bilen blir:-) jarli: den så kjipt ut,noen skadde eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 er usikker på hva jeg kjøper..har egentlig ikke lyst på mere lån..men lurer litt på å kjøpe e36 318is eller 320, for jeg en grei en til 50k? med skinn... eller burde jeg gå opp mye mer i pris... skrur litt selv.så småting å slikt er ingen hindring. eller kansje det blir 325 e30 igjen...da 88mod eller nyere... venter spent på hva taksten på bilen blir:-) jarli: den så kjipt ut,noen skadde eller? Til den prisen der, så må det vel være en god del skruing og/eller at den har nesten rundet 200 000km. Ihvertfall det jeg har erfart innen markedet på de bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2005 ja de fleste til den prisen har rundet 200 000km.. men så lenge bilen er greit..så gjør det meg ingenting.. 6`eren er nok like god om den har godt over 200tusen km. men hvordan er 4`eren? har lest\hørt noe om reg.reim som det er noe problemer med e.l? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 BTW, har du fire stk av de felga foran der? Hva heter de? Skal du selge dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Hva ble taksten? Broderen fikk 25K + bilen (som jeg har kjøpt av han ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 DA min 84 318 ble påkjørt bakfra, tilbydde motpartens forsikringsselskap meg 12K + å beholde bilen. Eg sa dette var for lite. Da gikk de opp til 14K i samme telefonsamtalen. Da eg sa eg forlangte ytterligere mer, gikk det 30 min, så ringte de opp og tilbydde 16 678 kr + beholde bilen. Synes det er istenkelig at eg ble tilbydt to så runde summer for så å få en så spesifikk sum senere. Tror det er den som var den reelle taksten på skaden og at de bare prøvde seg noe jævlig. Uansett, så hadde eg bare betalt 12500 for bilen og det kostet meg 2500 å få ut skaden. Brukte pengene på nye dekk, veiavgift og forsikringer. Ergo, nesten gratis bil i det året eg hadde den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet November 7, 2005 Forfatter Share Skrevet November 7, 2005 har desverre ikke 4 stk av felga foran,er bmw felger ivertfall! husker ikke hva de heter...de skal taksere bilen mårra ,så er egentig ganske spent... sier ikke ja til under 20k uansett.. så for håpe på det beste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet November 8, 2005 Forfatter Share Skrevet November 8, 2005 tar det lang tid å før jeg har penger på konto fra forsikringselskapet? eller er de relativt kjappe `?,vis alt er i orden. har ikke fått noe svar på beløp enda.. litt utoldmodig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet November 9, 2005 Forfatter Share Skrevet November 9, 2005 fikk 30k + bilen igjen på forsikringa. som jeg synes var akkuratt passelig for den standen bilen var i . e30 325 rundt 30-35 tusen i samme stand som min.. så nå begynner det å nærme seg ny bil:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå