SteffenM2 Skrevet Oktober 29, 2005 Share Skrevet Oktober 29, 2005 nå skal de få igjen.. nå har jeg rigga opp med laser og softgun strober og hele gjengen! NÅ ER DET KRIG!! haha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 hm... Skaff deg en paintball markør, og skyt dem med masse baller, da kan jeg love deg at de slutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 eller kjøp en co2 softgun den som ler sist ler best (pass på atte det blir deg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 lage deg bnølåse rør og så skyt dei i nakken med erter det svuir som f Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 hm... Skaff deg en paintball markør, og skyt dem med masse baller, da kan jeg love deg at de slutter husk og putt ballene i frysern først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 hm... Skaff deg en paintball markør, og skyt dem med masse baller, da kan jeg love deg at de slutter husk og putt ballene i frysern først Heh, huff så det må svi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Trudde me hadde fått en tull tråd eg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 nå skal de få igjen.. nå har jeg rigga opp med laser og softgun strober og hele gjengen!NÅ ER DET KRIG!! Damå du begynne å se på deg selv, og hvorfor de gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 eller kjøp en co2 softgun den som ler sist ler best (pass på atte det blir deg) mener du "Gass-pistol"? kan jo ikke skyte på folk med det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2005 dette var ment som en tulletråd... jeg har blåserør med piler.. kan jo koke de i syre da hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 ...pil og bue...gammalt indianartrix! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 lage deg bnølåse rør og så skyt dei i nakken med erter det svuir som f Vært på fylla eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 lage deg bnølåse rør og så skyt dei i nakken med erter det svuir som f ....And hide the bottle...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Vi har en egen tråd for tulleinnlegg. Bruk den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg