Gå til innhold

En herlig kveld i en E39

johjoa
 Share

Anbefalte innlegg

Ja... kvelden starta egentlig med at jeg skulle på konsert... men det var jo seffølgelig utsolgt. Da ringer ein kompis av meg og lurer på om jeg kan kjøre han på byen. Seffølgelig griper jeg skjansen til og kjøre en E39 523 (1999mod.). Oppgaven var enkel. kjør kompisen til byen og bilen var min for kvelden. Det gikk 10min så var bimmern min for kvelden og morgen dagen.

Etter mye klaging fra Leonard om at han ville kjøre BMW kjørte vi ens æren 2 mil og henta min E36 320i Coupe slik at vi kun kjøre i lag.

Tilbake til byen ble det en del kappkjøring forbikjøringer... dette var kjemke skøy :D

For og kjørte litt i byen, tok på bekjente og fikk noen kroner i bensinpenger.

E39'n var sinsyk deilg og kjøre! :love: og den passer meg mye bedre enn E36 Coupen min.. (relativ høy og stor rundt midjen)

Bilen var fylt med extrautstyr, alt man kunne tenke seg, bare kos :)

Gleder meg ikke akurat for og levere den tilbake i morgen :( menmen... han er den typen som trenger sjofør ofte og jeg den type som gjærne kjøre E39 :D

Natt Natt, sov godt.... :bmw: \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kappkjøring var nu å ta litt hardt i. Vil nu heller si at det var en "Førstemann ut av lyskrysset".

Det at den slapp bitte litt var jo uheldig. Men sånt skjer av og til mellom 1. og 2. giret i litt heftig akselerasjon.

Det var en fin kveld. Selv om værgudene ikke var så snille med oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...