johjoa Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Ja... kvelden starta egentlig med at jeg skulle på konsert... men det var jo seffølgelig utsolgt. Da ringer ein kompis av meg og lurer på om jeg kan kjøre han på byen. Seffølgelig griper jeg skjansen til og kjøre en E39 523 (1999mod.). Oppgaven var enkel. kjør kompisen til byen og bilen var min for kvelden. Det gikk 10min så var bimmern min for kvelden og morgen dagen. Etter mye klaging fra Leonard om at han ville kjøre BMW kjørte vi ens æren 2 mil og henta min E36 320i Coupe slik at vi kun kjøre i lag. Tilbake til byen ble det en del kappkjøring forbikjøringer... dette var kjemke skøy For og kjørte litt i byen, tok på bekjente og fikk noen kroner i bensinpenger. E39'n var sinsyk deilg og kjøre! og den passer meg mye bedre enn E36 Coupen min.. (relativ høy og stor rundt midjen) Bilen var fylt med extrautstyr, alt man kunne tenke seg, bare kos Gleder meg ikke akurat for og levere den tilbake i morgen menmen... han er den typen som trenger sjofør ofte og jeg den type som gjærne kjøre E39 Natt Natt, sov godt.... \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Tilbake til byen ble det en del kappkjøring forbikjøringer... dette var kjemke skøy Hadde det vært min 99modell, å sett at du drev slik med bilen.... jaja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 håper ikke kompisen leser denne tråden da, men men jeg er ikke snill selv , fikk låne 525en til en kompis og denne måtte jeg bare teste, utrolig rå bil, satt skikkelig bra på bakken og den var en fryd å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Kappkøyre med lånt bil.....bra det ikkje er eg som har stola på deg.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Det beste er å la bilen sin stå når man tar seg en tur på byen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Det beste er å la bilen sin stå når man tar seg en tur på byen. Enig med deg Håvard///M3 ...eller ha venner som ein kan stole på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 men uansett er det lett å få kløe i høyrefoten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Har en 98 mod 528, med allt utsyr. Bilen bare må brukes, ier jeg alene så ligger den konstant over 4 000. og så er den bare sååå deilig og cruse med når jeg fyller opp bilen med ungene og blivende samboer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 e39 er en nydelig bil.. Det blir noe annet å låne bort bilen og se den passere i vill fart med kanskje 8000 rpm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 når vi er inne på saken..ser det er en på bilforumet som vil låne/leie en e36 m3. bare å ringe folkens.. la en med audi få gleden,og selv kanskje tjene noen kr. Jeg for min del tror jeg står over!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2005 det viktikste var at jeg ikke spant ut piggene... så tok det med ro i begynnelsen... det kan jeg ikke om Leonard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Kappkjøring var nu å ta litt hardt i. Vil nu heller si at det var en "Førstemann ut av lyskrysset". Det at den slapp bitte litt var jo uheldig. Men sånt skjer av og til mellom 1. og 2. giret i litt heftig akselerasjon. Det var en fin kveld. Selv om værgudene ikke var så snille med oss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Du har forstått det E-39 er en utrolig deilig kjøremaskin! Kos deg neste gang også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2005 *har bilen fortsatt* må vel lever bilen snart menmen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Tilbake til byen ble det en del kappkjøring forbikjøringer... dette var kjemke skøy Det han skriver her gjør jo at jeg aldri ville hatt sjåfør på min 740Hartge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå