R.T.S Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Tilbake til byen ble det en del kappkjøring forbikjøringer... dette var kjemke skøy Det han skriver her gjør jo at jeg aldri ville hatt sjåfør på min 740Hartge.. om kompisen min grisekjører bilen min når han låner den driter jeg i, bare han gjør oppfor seg hvis noe skjer, biler skal jo brukes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Tilbake til byen ble det en del kappkjøring forbikjøringer... dette var kjemke skøy Det han skriver her gjør jo at jeg aldri ville hatt sjåfør på min 740Hartge.. Han vet hvordan bilen ble kjørt... og har han sagt at den skulle kjøres veldig pen så har den blitt kjørt veldigpent... Det viktigste som han sa var at dekkene ikke ble oppspunnede... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 EEeeeyyyy....... Så ikke innlegget før nå jeg.!! Min bil jo..!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 La de få seg en smekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Haha.. BUSTED! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 hæhæ.. LOL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Busted Ikkje for å være frekk, men du er jo nesten like dum som han med merc´n, som la ut skader på nett, og forsikring ikkje ville dekke.. Folk ser jo på nettet, og diverse forum.. Moralen er HOLD kjeft om ting du ikkje vil at andre ska vite, eller bli busted på som nettopp, i merce tilfellet og dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2006 EEeeeyyyy....... Så ikke innlegget før nå jeg.!! Min bil jo..!!!! hehe, litt lenge siden nå da fått skjekka det ang. at bilen drar til venstre under nedbremsing eller vibreringen i 80? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 EEeeeyyyy....... Så ikke innlegget før nå jeg.!! Min bil jo..!!!! hehe, jævli bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nouse2 Skrevet Juli 20, 2006 Share Skrevet Juli 20, 2006 Tilbake til byen ble det en del kappkjøring forbikjøringer... dette var kjemke skøy Det han skriver her gjør jo at jeg aldri ville hatt sjåfør på min 740Hartge.. om kompisen min grisekjører bilen min når han låner den driter jeg i, bare han gjør oppfor seg hvis noe skjer, biler skal jo brukes Helt enig med R.T.S her. stoler såpass på kompisene mine at de må få lov å tråkke på. så lenge de gjør opp for seg hvis noe skulle skje ja. Ellers så må jeg få si at jeg storkoser meg i min E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2006 Helt enig med R.T.S her. stoler såpass på kompisene mine at de må få lov å tråkke på. så lenge de gjør opp for seg hvis noe skulle skje ja.Ellers så må jeg få si at jeg storkoser meg i min E39. Dette forstår jeg, og det har jeg vært utfor... skulle kjøpe bimmer, 1986 325 Cab og under prøvekjøringen ødelegges mortoren... det kostet dyrt for min del... får ond i magen bare av å tenke på det og nouse2... at du storkoser deg i din E39 ///M5 forstår jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Helt enig med R.T.S her. stoler såpass på kompisene mine at de må få lov å tråkke på. så lenge de gjør opp for seg hvis noe skulle skje ja.Ellers så må jeg få si at jeg storkoser meg i min E39. Dette forstår jeg, og det har jeg vært utfor... skulle kjøpe bimmer, 1986 325 Cab og under prøvekjøringen ødelegges mortoren... det kostet dyrt for min del... får ond i magen bare av å tenke på det og nouse2... at du storkoser deg i din E39 ///M5 forstår jeg! Du måtte vel ikke betale alt da? Dårlig av eier å la deg betale for en motor som går i stykker dersom han aldri har skifta olja og alltid grisekjørt.. Men det er klart at hvis du lå på turtallsperra og cruise i timesvis så blir saken en annen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Hadde ikkje betalt ein dritt om eg hadde ødelagt ein motor under prøvekøyring, med mindre det hadde vore fordi eg grisekøyrte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2006 Helt enig med R.T.S her. stoler såpass på kompisene mine at de må få lov å tråkke på. så lenge de gjør opp for seg hvis noe skulle skje ja.Ellers så må jeg få si at jeg storkoser meg i min E39. Dette forstår jeg, og det har jeg vært utfor... skulle kjøpe bimmer, 1986 325 Cab og under prøvekjøringen ødelegges mortoren... det kostet dyrt for min del... får ond i magen bare av å tenke på det og nouse2... at du storkoser deg i din E39 ///M5 forstår jeg! Du måtte vel ikke betale alt da? Dårlig av eier å la deg betale for en motor som går i stykker dersom han aldri har skifta olja og alltid grisekjørt.. Men det er klart at hvis du lå på turtallsperra og cruise i timesvis så blir saken en annen jeg betalte ikke alt, vi ble enige om at jeg skulleå betale for brukt topp, topppakning, strekkbolter og registerreim... jeg kjente selgeren så... jaja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nouse2 Skrevet Juli 22, 2006 Share Skrevet Juli 22, 2006 Hadde ikkje betalt ein dritt om eg hadde ødelagt ein motor under prøvekøyring, med mindre det hadde vore fordi eg grisekøyrte!!! Helt enig der. Hadde faktisk blitt lettet at det skjedde mens jeg prøvekjørte og ikke rett etter jeg hadde kjøpt den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå