PsYcHo Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 selger 4 senkefjærer til E30. De er brukte men i god stand.De senker 60/40. Merket er Apex. Selges til hbo 500? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 blir bilen eu-godkjent med dette settet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 blir bilen eu-godkjent med dette settet? dette er TüV - godkjent sett ja.....men skal du senke mer enn 40 _må_du bytte dempere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Må ikke, bør bytte dempere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsYcHo Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Det stemmer. Har desverre ikke papirer på det men det er vel bare å kontakte GS eller noe så fikser de det..Gratis har jeg hørt.. Det er ikke no stress ellers heller da. Jeg har ikke fått noe pes for å ha det samme settet på min bil lissom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Skal du senke 60mm så "skal" du bytte dempere. Grunnen er at orignale dempere vill bunne med så lave fjører og det er trafikk farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverrre Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 hvor i landet bor du ? hadde tenkt å senke 40 jeg å da må jeg vel ikke bytte dempere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverrre Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 ordner du med papir på det eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsYcHo Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Jeg bor i Sarpsborg..Kan du ikke bare ringe og høre med gs bildeler eller no da?Tror ikke de tar så tungt på det heller. Ingen som har snakka til meg hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå