M6 Bjørn Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Som topic sier,noen andre som har det?På bilsøksiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rossi Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 ja..går ikkje ann å velge bilmerke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 hmm går ikke å velge bilmerke. men jeg skriver bare inn modell, feks 325 så kommer det en hel haug med BMW`er.. Oh`joy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladdern Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Er noe feil der ja,mye som mangler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Ja irriterende nå som jeg er på jakt etter ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 har samma feilen jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Det med å velge bilmerker funker sånn av og til... Skriver bare inn modell, funker greit bare man vet hva man skal ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 har samma problemet.. å båt funker ikke adeheletatt!!! drit iriterende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Ja irriterende nå som jeg er på jakt etter ny bil Da må jeg bare spørre, hva skal du kjøpe da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Dette er altså restene av min Z3 Coupe... Nå er jeg plutselig uten både bil og garasje så jeg er på utkikk etter en litt rimeligere BMW frem til garasjeanlegget er bygd opp igjen. Har ikke hatt E34 ennå så jeg vurderer litt det og da fortrinnsvis 535/525 man gear.Noen som vet om et bra eksemplar så bare skrik ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Det her var trist Bjørn. Håpar du kjem deg over "kneika" ganske fort. Edit: Kva starta brannen? Edit: Kondolerer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Jada,det går bra. Brannårsak er under etterforskning,men det var et branntiløp i samme rekka to uker før brannen så man kan jo lure.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 Brannårsak er under etterforskning,men det var et branntiløp i samme rekka to uker før brannen så man kan jo lure.... Hmm. Her lukta det litt svidt ja. Neida, ikkje ta meg alvorleg. Men det er antydingar til at det kan vere nokon som leikar seg med ild.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 oi, hva startet den? kondolerer så mye fra meg og, må være fælt å se gulle slik.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Uff... Var jo ikke lange tida du fikk ha den der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå