Lars Erik Jensen Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Hei, Skal ha Inspeksjon 2 på min 318i Touring 2002 nå snart og lurer på hvordan jeg kan gjøre denne service så billig som mulig men likevel så bra som mulig. Noen som vet hva prisene ligger på i det hele tatt?? På forhånd takk for svar:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Bosted Oslo? Prøv Autopower på kalbakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Jepp, jeg har brukt Autopower i to år. Billigst og veldig flinke 22165008. Men de tar desverre ikke kort der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Jeg fikk en giro der sist, men mulig du må ha vært der endel ganger før de gidder det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Jeg fikk en giro der sist, men mulig du må ha vært der endel ganger før de gidder det.. Tror ikke du må ha vært der så mange ganger der for å få giro! Har bare vært der 2 ganger og fått giro. Ikke noe problem det. Og det virker som de er dyktige der. Jeg betalte 3750 for hovedservice (det er vel service 2?) på min 323 cab 2000 mod. Og det er ikke dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 Mm, jeg har stort sett bare gode erfaringer med de også. Største problemet er faktisk beliggenheten, forbanna herk å komme seg ned til sentrum igjen. Tog suger maks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 31, 2005 Share Skrevet Oktober 31, 2005 pleier ikke alf lie å ta sånn service? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet November 1, 2005 Share Skrevet November 1, 2005 Jeg har vært kunde hos Alf Lie i noen år og kan anbefale han,en mer servicevennlig mann skal du lete lenge etter.Og han har betalingssterminal! Utrolig att det finnes slike firma uten det i 2005... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå